۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85093357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش «هرتزوگ» برای سرپوش گذاشتن بر بحران رژیم صهیونیستی

تهران–ایرنا-درحالی که تظاهرات در سرزمین های اشغالی علیه تصمیمات کابینه راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» برای شانزدهمین هفته ادامه یافته و باعث تعمیق بحران داخلی شده است، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در جدیدترین موضعگیری خود برخلاف قبل تلاش کرد تا این بحران را کمرنگ جلوه داده و بر آن سرپوش بگذارد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری سمانیوز روز چهارشنبه نوشت: اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در مراسمی مدعی شد که اختلاف مواضع در مورد لایحه تغییرات قضایی - که کابینه نتانیاهو آن را با هدف تضعیف دستگاه قضایی به جریان انداخته است- نه نشانه ضعف در این رژیم که نشانه قدرت آن است.

وی به زعم خود رژیم صهیونیستی را "قدرتمند" خواند و ساختار چندپاره و ناهمگون رژیم صهیونیستی را به زعم خود به مثابه یک موزاییک دانست و با اذعان به اختلافات داخلی گفت: در همین دوره که شاهد بروز اختلافات هستیم باید بدانیم موزاییک اسرائیل ضعف نیست.

هرتزوگ تا پیش از این در چندین نوبت از شکاف و بحران عمیق داخلی رژیم صهیونیستی بر سر تصمیمات کابینه نتانیاهو ابراز نگرانی کرده و حتی درباره بروز جنگ داخلی در بین صهیونیستها هشدار داده بود.

وی درحالی تلاش کرد که به صهیونیستها روحیه دهد که رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اعتراضات علیه لایحه تغییرات قضایی در سراسر سرزمین های اشغالی دوشنبه شب بار دیگر از سر گرفته شد که بزرگترین آنها با حضور 200 هزار صهیونیست در تل آویو بود.

این درحالی است که درپی دچار شدن رژیم صهیونیستی به این گسست و فضای دوقطبی به علت تداوم اختلافات شدید بر سر لایحه جنجالی تغییرات قضایی، منابع رسانه‌ای دیروز سه شنبه از زد و خورد و درگیری موافقان و مخالفان این لایحه در گورستان‌های محل دفن نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در جنگ‌ها خبر داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha