رویکرد محوری ثبت اسناد و املاک یزد افزایش رضایتمندی مردم است

یزد- ایرنا- مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد گفت: تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم رویکرد محوری این اداره‌کل در استان است که نقش مهمی در اعتماد بخشی و امیدآفرینی دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی اقبال چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ثبت اسناد و املاک ابرکوه افزود: رسیدگی به مطالبات ثبتی شهروندان در استان در زمان مناسب و پیگیری آن همواره مدنظر همکاران ثبت اسناد و املاک است.

وی با قدردانی از اقدامات موثر در حوزه واحد ثبتی ابرکوه ادامه داد: با توجه به اهمیت ثبت اسناد و املاک باید جلب رضایتمندی عمومی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و با شتاب بخشی به امور با همکاری فرمانداری ها و سایر دستگاه های اجرایی زمینه انجام امور فراهم شود.

فرماندار ابرکوه نیز گفت: رسیدگی به درخواست‌های ثبتی مردم با همکاری مسئولان مرتبط در اداره ثبت اسناد و املاک موضوع مهمی است که در شهرستان صورت گرفته و امسال باید تداوم یابد.

محمد هادی زارع زاده با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در شهرستان صورت گرفته اظهار کرد: خدمت به مردم و توجه به نیازها و پاسخگویی به مطالبات آنها موجب اعتماد و افزایش امید است و همه باید برای رونق امور در بخش‌های مختلف رسالت ملی و دینی خود را در چارچوب مقررات انجام دهیم و هدف باید کمک به حل مسایل باشد.

در این آیین اکرمی به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت و اسناد شهرستان ابرکوه منصوب و از زحمات حجت حاتمی قدردانی به عمل آمد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha