۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85094055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان در نظر گرفته شد

اهواز- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش گفت: بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان در جریان سفر دوم رییس جمهور به این استان در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، قاسم احمدی لاشکی نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر رییس جمهور به خوزستان، امروز در اجلاس روسای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: از این میزان اعتبار چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده است و از هر طریقی که می شود به دانشگاه فرهنگیان کمک کرد نباید دریغ کرد.

وی با اشاره به اینکه رتبه بندی معلم ها اقدام گسترده ای بود که قانون آن در دولت سیزدهم اجرایی گردید اظهار داشت: برای اجرای رتبه بندی صدها نفر شبانه روز کار کردند ،در جریان اجرای رتبه بندی بیش از ۵۴ میلیون سند بررسی شد و در این خصوص حدود ۶ میلیون سند و حکم حقوقی صادر شد که اقدامی بی سابقه است.

احمدی لاشکی با بیان اینکه ، حتما ایراداتی در رتبه بندی وجود دارد که باید آن را در این بازه زمانی رفع کرد، گفت: شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه بندی وجود دارد و این روند به منظور احقاق حق همکاران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ، صندوق ذخیره در حال بهسازی و احیاء است و اساسنامه آن اصلاح شده و این در حال انجام است، ادامه داد: سند دار شدن املاک آموزش و پرورش اقدام بزرگی بود که موجب حفظ مالکیت آموزش و پرورش بر دارایی های خود شد و این مهم باید ادامه پیدا کند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه مجوز استخدام ۱۱ هزار نیروی پرورشی اخذ شده است گفت: در عین حال مجوز استخدام ۲۰ هزار معلم متوسطه اول و دوم دریافت شده است که احتمالا در تیرماه سال جاری آزمون استخدام این حوزه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha