۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85094595
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیکر خبرنگار صدا و سیما در ملایر به خاک سپرده شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 85094595
پیکر خبرنگار صدا و سیما در ملایر به خاک سپرده شد

همدان- ایرنا- پیکر "احسان معراجی‌فر" خبرنگار جوان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که روز گذشته بر اثر سکته مغزی درگذشت، با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان صدا و سیما در شهرستان ملایر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "احسان معراجی‌فر" خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما روز گذشته /چهارشنبه/ در سن ۴۱ سالگی بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

معاونت سیمای مرکز صداوسیمای همدان، مسئول خبرنگاران استان‌های شبکه خبر و مدیریت تولید و تامین فضای مجازی استان‌ها بخشی از سوابق مدیریتی مرحوم معراجی‌فر است.

وی در دومین جشنواره ملی جهادگران به عنوان خبرنگار برتر کشور با انتخاب هیات داوران معرفی شد.

او کار خود را با ساخت مستندهای مختلفی درباره ملایر، آیت‌الله شهاب مصطفوی و سیف‌الدوله آغاز کرد و گزارش‌های خبری وی در بخش خبری ۲۰:۳۰ مورد توجه خاص و عام بوده است.

مرحوم معراجی‌فر در طول حیات کاری خود به تولید آثار فاخری همچون انقلاب نارنجی اوکراین، مسافر عاشق، تلنگر، حق گمشده پرداخت.

او که دانش‌آموخته کارگردانی سینما و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی بود، دستی هم در شعر داشت و کتاب اشعارش به زیور طبع آراسته شد.

تالیف ۲ کتاب و چند پژوهش و مقاله از دیگر سوابق علمی احسان معراجی‌فر خبرنگار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.

پیکر وی امروز پنجشنبه با حضور معاون سازمان صدا و سیما، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان در آرامستان بهشت هاجر ملایر به خاک سپرده شد.

در پی درگذشت وی، "پیمان جبلی" رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت "احسان معراجی‌فر" را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: درگذشت احسان معراجی‌فر، همکار کوشا و خبرنگار خلاق و پویای رسانه ملی را تسلیت می‌گویم. برای این جوان مومن و متعهد که سالها مخلصانه در خدمت رسانه ملی بود، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم، صبر جزیل مسئلت می‌کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha