۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85094961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۶ معلم جدید جذب آموزش و پرورش تربت‌حیدریه می‌شوند

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85094961
۱۵۶ معلم جدید جذب آموزش و پرورش تربت‌حیدریه می‌شوند

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رییس حوزه تربت‌حیدریه گفت: ۱۵۶ معلم جدید از طریق آزمون استخدامی برای تدریس در مقطع ابتدایی جذب مدارس این شهرستان خواهند شد. 

حجت صالحی روز جمعه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی معلمان شهرستان تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۸۷ نفر آموزگار مرد و ۵۸ نفر زن هستند.
وی بیان کرد: همچنین از این تعداد ۹ آموزگار مرد و ۲ آموزگار زن برای مدارس استثنایی تربت حیدریه جذب خواهند شد.
صالحی با بیان اینکه آزمون استخدامی برای مدارس مقطع متوسطه نیز در زمان دیگری برگزار می‌شود، گفت: اکنون نمی‌توان رقم دقیقی از نیاز آموزش و پرورش تربت حیدریه به نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید اعلام کرد.
رییس آموزش و پرورش تربت‌حیدریه دلیل آن را بررسی بیشتر آمار خروجی بازنشستگان جدید و نیز نیروهای جابجا شده در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد.
همچنین معاون آموزش و پژوهش دانشگاه تربت‌حیدریه و مجری برگزاری این آزمون گفت: در آزمون استخدامی امروز این شهرستان ۲ هزار و ۶۳۴ نفر شرکت دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۲ نفر زن هستند.
دکتر علی کوچی افزود: در طول برگزاری ادوار گذشته آزمون‌های مختلف که در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد، این حجم زیاد از شرکت‌ کننده کم سابقه است.
۴۵ هزار نفر دانش‌آموز در در ۲۸۰ مدرسه تربت حیدریه با کمک ۲ هزار و ۳۶۸ نفر معلم مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha