ارتقای دوومیدانی کرمانشاه نیازمند حمایت همه جانبه از این ورزش است

کرمانشاه- ایرنا- رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه برلزوم حمایت بیشتر از این رشته ورزشی تأکید کرد و گفت: این استان از دیرباز در دوومیدانی صاحب سبک و سابقه درخشان بوده و امروز واجب است که برای رشد و ارتقا این رشته ورزشی مادر و تاثیرگذار در سلامت، حمایت بیشتری صورت گیرد.

«احمد روشن‌زاده» روز جمعه به ایرنا افزود: هیأت دوومیدانی استان کرمانشاه با وجود کمبود امکانات و اعتبارات تمام تلاش خود را برای موفقیت بیشتر دوومیدانی و رسیدن به روزهای اوج به کار گرفته است و امیدواریم با حمایت مسوولان استان بتوانیم جایگاه خود را در دوومیدانی کشور بدست آورده و آن را تثبیت کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون دوومیدانی در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال است و تیم جوانان بانوان در یزد و آقایان در تهران مشغول رقابت برای کسب عنوان قهرمانی کشور هستند و برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی استان خانم فتاحی به عنوان مربی در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی نوجوانانی را همراهی می‌کند و خانم آتوسا آتش بجان دونده خوب کرمانشاه را نیز در ترکیب تیم ملی داریم.

رییس هیأت دوومیدانی کرمانشاه همچنین گفت: برای توسعه بیشتر دوومیدانی در بخش بانوان مقرر شده پیست دوومیدانی استادیوم ۱۵ خرداد در اختیار بانوان قرار گیرد اما متأسفانه این مهم با موانعی روبرو است که امیدوارم مسوولان و مدیران استانی در خصوص رفع این مشکل همکاری کنند.

روشن‌زاده در پایان گفت: به منظور جذب استعدادهای دوومیدانی در شهرستان‌ها بنا داریم نظارت و کنترل بیشتری بر هیأت های شهرستانی داشته باشیم و در صورتیکه شهرستانی در این خصوص خوب کار نکند مطمئن باشید برخورد جدی خواهیم کرد و در صورت همکاری هم از هیأت‌های فعال تقدیر بعمل می‌آید و انتظار داریم که برای پیشرفت دوومیدانی شهروندان گرامی و همچنین ادارات و ارگان های دولتی بویژه شهرداری و آموزش و پرورش ما را یاری کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین آمار ۴۲۱ ورزشکار بیمه شده شامل ۲۰۷ مرد و ۱۱۴ زن هم اکنون در هیات دو ومیدانی استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

پنج مربی و بیش از ۲۰ داور فعال هم در شهر کرمانشاه زیرنظر هیات دو و میدانی فعالیت دارند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha