۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85095152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین/یک کودک زخمی شد
عکس آرشیو است

تهران - ایرنا - رسانه های فلسطینی از حمله وحشیانه نیروهای ویژه ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز (جمعه) به اردوگاه جنین یورش بردند که در پی آن آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، منابع محلی از رویارویی مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان اسرائیلی خبر دادند.

منابع محلی از زخمی شدن دو فلسطینی توسط نظامیان اشغالگر اسرائیل در جریان حمله نیروهای این رژیم به اردوگاه جنین خبر دادند.

در همین حال بیمارستان «ابن سینا» کرانه باختری از مجروح شدن دو فلسطینی که یکی از آن‌ها کودک ۱۴ساله است در منطقه الید و الظهر بر اثر حمله نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به اردوگاه یاد شده خبر داد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروهای ویژه ارتش این رژیم برای خنثی‌سازی عملیاتی که مبارزان مسلح فلسطینی به دنبال اجرای آن بودند، به این منطقه یورش بردند.

به نوشته فلسطین آنلاین، رزمندگان مقاومت فلسطینی با گلوله‌های سنگین و متوالی نیروهای اشغالگر اسرائیل را که به اطراف اردوگاه جنین یورش برده بودند هدف قرار دادند.

خبرگزاری صفا فلسطین نیز به نقل از یک منبع در جنین گزارش داد که در پی این یورش، نیروهای اشغالگر صهیونیستی دو جوان به نام‌های» باسل الحریری» و «عز بسام السعدی» را بازداشت کردند.

عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha