فیلم| درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جنین

تهران - ایرنا- اردوگاه جنین که از آن به اسطوره مقاومت در کرانه باختری رود اردن یاد می شود، بامداد امروز چهارشنبه شاهد درگیری مسلحانه دوباره مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز با تجهیزات و خودروهای نظامی خود به اردوگاه جنین یورش بردند اما با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی یکی از خانه ها در این اردوگاه را محاصره کرده و تک تیراندازان خود را پشت بام چند ساختمان مستقر کردند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، درگیری های شدیدی بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست روی داد.

گردان های جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این گردانها در کوچه ها و خیابان های اردوگاه جنین با نیروهای اشغالگر صهیونیست درگیر شدند.

سران رژیم صهیونیستی که از افزایش توان گروههای مبارز فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به هراس افتاده اند، در ماههای اخیر تلاش زیادی را برای کنترل اوضاع این منطقه با همکاری تشکیلات خودگران فلسطین کرده اند.

آنها در این مدت بارها به مناطق مختلف کرانه باختری بویژه اردوگاه جنین به عنوان اسطوره مقاومت و نابلس یورش برده اند تا مبارزان و جوانان فلسطینی را بازداشت کنند اما یورش های آنها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شده است. نگرانی و هراس صهیونیست ها از افزایش توان مقاومت در کرانه باختری به حدی است که تحلیلگران و کارشناسان این رژیم در طول ماههای اخیر بارها در رسانه های صهیونیستی به این موضوع پرداخته و درباره تبعات آن برای تل آویو هشدار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha