۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبر: 85095661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ پرونده مبارزه با غاصبین عناوین دولتی در استان مرکزی تشکیل شد

اراک - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: ۳۰ فقره پرونده مبارزه هدفمند با فساد و برخورد با غاصبان عناوین دولتی سال گذشته در مراجع قضایی این استان تشکیل شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام «سید عبدالمهدی موسوی» افزود: این مهم در راستای اجرای مفاد سند تحول و تعالی قضایی و انجام ماموریت‌های دستگاه قضا و همچنین عمل به دستورات رئیس قوه قضائیه انجام شد.

وی اظهار کرد: در این پرونده‌ها افراد عناوین دولتی مانند مامور شهرداری، کارمند سپاه پاسداران، دهیار روستا، عضو شورای شهر، نماینده دادستان، کارمند اداره برق، مامور نیروی انتظامی، وکالت و کارکنان اطلاعات را غصب کرده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: برای ۱۷ فقره از این پرونده‌ها، رای در محاکم بدوی صادر شد و مابقی موارد در حال رسیدگی است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که درخواست‌های نامتعارفی دارند هوشیار باشند و برای انجام کمک‌های خیرخواهانه نیز تحقیق لازم از منابع موثق داشته باشند و شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

۲۱۲شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha