۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85095966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناوه: بافت‌های فرسوده و خود مالکی شناسایی شوند

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: باتوجه به اینکه مقرر شده تسهیلات بانکی جهت بافت‌های مسکونی فرسوده و خودمالکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شود، باید این نقاط هر چه زودتر شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن این شهرستان اظهار کرد: شهرداران گناوه و بندر ریگ در این راستا پیگیری‌های لازم را به عمل آوردند تا پس از مراحل قانونی به متقاضیان تسهیلات پرداخت شود.

وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن در گناوه باید بجد سرعت بخشیده شود تا عقب ماندگی گذشته به هر دلایلی که بوده، جبران شود.

وی گفت: اداره راه وشهرسازی شهرستان نسبت الحاق زمین‌های در محدوده شهر که قابلیت ساخت احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را دارد تسریع کند.

فرماندار گناوه بیان داشت: ادارات مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن به صورت جهادی و انقلابی عمل کنند و اگر موانع و مشکلاتی وجود دارد سریع اقدام به برطرف کردن کنند .

وی ادامه داد: شهرداری و راه و شهرسازی، الحاق محله امید به شهر را در اولویت کاری قرار دهند تا از وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

صفری بر برگزاری جلسات مستمر شورای تامین مسکن شهرستان تاکید کرد و گفت: مصوباتی که در جلسه شورا اتخاذ می‌شود، توسط ادارات مرتبط بجد پیگیری و در جلسه آینده که هر هفته برگزار خواهد شد، تهیه تا در گزارشی به استاندار بوشهر ارایه شود.

فرماندار گناوه از واگذاری زمین ملی به صورت مجانی به خانوارهای تحت حمایت بهزیستی، کمیته امداد و معظم شهدا در روستای جزیره شمالی بندر ریگ خبر داد و از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست در این زمینه بجد پیگیر باشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha