۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85163247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناوه: موانع و مشکلات متقاضیان مسکن برطرف شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های مرتبط در صورت هرگونه موانع و مشکلات ایجاد شده سر راه متقاضیان نیازمند مسکن، با کار جهادی و انقلابی در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن این شهرستان اظهار کرد: ادارات مرتبط برای حل مشکلات و موانع در صورتی که نیاز به پیگیری از طریق استان دارند، تاحصول نتیجه موضوع را دنبال کنند.

وی گفت: دولت سیزدهم همه تلاش و همت خود را برای مسکن دار کردن مردم بکار بسته است و در این شهرستان نیز در این راستا پیگیری و جلسات مستمری تاکنون برگزار شده است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در صورت هرگونه موانع و مشکل در حوزه مربوط کاری خود، به معاون عمرانی فرمانداری اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم برای رفع آنها به عمل آید.

فرماندار گناوه بیان داشت: از همکاری‌های بانک های عامل در اجرای روند تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات طرح های مسکن در شهرستان قدردانی می شود اما باید جدیت و تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی گفت: بانک‌های عامل در زمان مراجعه متقاضیان، همکاری لازم با آنها داشته باشند و درصورت هرگونه اطلاعاتی، به صورت قانونمند راهنمایی و توجیه کنند.

صفری ادامه داد: باتوجه به اینکه تسهیلات بانکی جهت بافت‌های مسکونی فرسوده و خود مالکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن پرداخت می شود، اطلاع رسانی توسط شهرداران گناوه و بندرریگ ضروری است.

وی افزود: باتوجه به کمبود زمین، اداره راه وشهرسازی و منابع طبیعی شهرستان زمین‌ها در محدوده شهر و روستاها را که قابلیت ساخت احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن دارد، شناسایی و فراهم کنند.

فرماندار گناوه گفت: ادارات عضو شورای تامین مسکن شهرستان در اجرای پروژه‌های مسکن، از بخشداران و دهیاران نیز کمک بگیرند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه گزارش فعالیت‌های شورای تامین مسکن در جلسه هفتگی استانی به اطلاع استاندار بوشهر رسانده می‌شود، ادارات مرتبط ماموریت و وظایفی را که بر آنها محول شده است، روزانه پیگیری و اطلاع دهند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha