حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور مقابل گل‌گهر قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌هایی پرسپولیس و گل‌گهر در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور، یک‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس با برتری در حساس‌ترین شهرآورد تاریخ موفق شد به صدر جدول صعود کند و از طرفی تساوی سپاهان در مقابل ملوان باعث شد تا این تیم با اختلاف یک امتیاز بالاتر از سپاهان در صدر جدول باقی بماند تا یک هفته رویایی را پشت‌سر گذاشته باشد. پرسپولیس در چند هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر بتواند در این دیدار نیز به برتری دست پیدا کند، برای پنجمین هفته متوالی، برنده از زمین خارج خواهند شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی جام حذفی را با برتری در ضربات پنالتی در مقابل ون‌پارس شروع کرد و موفق شد در مرحله قبل سپاهان را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کند و به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی صعود کند.

حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

در مقابل گل‌گهر که جام را با هدایت امیرقلعه‌نویی آغاز کرده بود موفق شد در اولین دیدار با برتری ۲ بر یک مس‌شهربابک را مغلوب کند و در آخرین دیدار تحت هدایت قلعه‌نویی در مرحله قبلی با نتیجه یک بر صفر فولاد را از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

پرسپولیس و گل گهر در حالی مقابل یک‌دیگر قرار خواهند گرفت که ۱۲ روز بعد در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر بار دیگر با هم بازی خواهند داشت که آن دیدار مخصوصا برای پرسپولیسی‌ها که درمسیر کسب عنوان قهرمانی قرار دارند بسیار حساس خواهد بود.

دیدار رفت پرسپولیس و گل گهر در چارچوب هفته چهاردهم در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر با گل‌های محمد عمری و سینا اسدبیگی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

گل‌گهر در ۴ دوره حضور در لیگ برتر، کارنامه قابل قبولی داشته ولی این تیم نتوانسته نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشد. پرسپولیس تنها تیمی است که از اولین دوره حضور گل گهر در لیگ برتر بوده ولی این تیم مقابل آن بردی نداشته است. گل‌گهر با دریافت ۱۵ گل از هیچ تیمی بیشتر از پرسپولیس گل نخورده است.

حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

پرسپولیس و گل‌گهر ۸ بار در مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند که حاصل آن ۴ برد برای پرسپولیس و ۴ تساوی بوده است. بهترین برد پرسپولیس نیز به برتری ۵ بر صفر این تیم در چارچوب هفته دهم لیگ نوزدهم برمی‌گردد.

۸ دیدار گذشته رسمی و دوستانه بین ۲ تیم در لیگ و جام حذفی ۴ برد برای پرسپولیس بوده و ۴ بازی مساوی تمام شده و در تنها دیدار جام حذفی که بازی مساوی شده در ضربات پنالتی پرسپولیس به پیروزی رسیده است.

بازیکنان مشترک تیم‌ها

سعید صادقی، شایان مصلح و یونس شاکری بازیکنان فعلی مشترکی هستند که سابقه بازی برای پرسپولیس و گل‌گهر را دارند. از طرفی دیگر یونس شاکری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری، بهنام برزای و امین قاسمی‌نژاد سابقه کار با یحیی گل‌محمدی را در تیم‌های دیگر دارند.

ستاره احتمالی پرسپولیس

سعید صادقی بمب تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران که از تیم گل‌گهر راهی پرسپولیس شد پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از ستاره‌های اصلی پرسپولیس در چند هفته اخیر بوده که با حضور دوباره خود در ترکیب سرخ‌ها باعث شد این تیم یک‌بار دیگر در مسیر قهرمانی قرار بگیرد.

حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

صادقی پس از بازگشت از مصدومیت موفق در مقابل ملوان و مس‌کرمان گلزنی کند و تعداد گل‌های خود را برای پرسپولیس به عدد ۴ برساند. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید هر گاه سعید صادقی برای پرسپولیس گل زده این تیم به رقیبان نباخته است. حالا این بازیکن در مقابل تیم سابق خودش گل گهر سیرجان باید به میدان برود که با انگیزه‌ای بالا قصد دارد به درخشش خود مقابل تیم سابقش ادامه دهد.

ستاره احتمالی گل‌گهر:

رضا شکاری پس از حواشی زیادی که طی سال‌های اخیر از سر گذارند، در فصل بیست‌ودوم در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای خود است. او نه تنها با به ثمر رساندن ٧ گل بهترین گلزن گل‌گهر در لیگ است، که با ارسال ۵ پاس گل نیز در این بخش هم بهترین پاسور تیمش بوده و در رتبه چهارم بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد.

حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

شکاری با عملکرد خوبی که داشته موفق شد به اردوی تیم‌ملی زیر نظر امیرقلعه‌نویی نیز راه پیدا کند و انگیزه‌های بالایی برای دیدار مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعی‌فر، میلادسرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمدعمری و عیسی‌آل‌کثیر

حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

ترکیب احتمالی گل‌گهر:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، علی‌اصغر عاشوری، سید محمدرضا حسینی و رضا شکاری

حمله شاگردان گل‌محمدی به دومین جام / گل‌گهر به دنبال شکستن طلسم پرسپولیس

برنامه مسابقات مرحله یک‌چهارنهایی جام حذفی :

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت

نساجی مازندران - پیکان تهران/ ساعت ۱۷/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

پرسپولیس - گل گهرسیرجان/ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه آزادی تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha