۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85096045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز : فردیس متراکم ترین شهر کشور است

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85096045
استاندار البرز : فردیس متراکم ترین شهر کشور است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: شهرستان فردیس با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، متراکم ترین شهر کشور است و بسیاری از زیرساخت های آن متناسب با رشد جمعیت نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز شنبه در آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه در محله کم برخوردار در شهرک ارم فردیس افزود: بر این اساس با احصا موانع و نیازهای این شهرستان، برنامه ریزی دقیقی برای تقویت زیرساخت ها داریم.

وی بیان کرد: ساخت بیمارستان و تکمیل پروژه های نیمه کاره در این خصوص از جمله اقداماتی است که با بهره برداری از بیمارستان دولتی فردیس و تکمیل بیمارستان به آفرین به نتایج مطلوبی رسیده ایم.

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم که طی مراحل متعدد، ۳۰۰ مدرسه در محله های کم برخودار استان بسازیم که محله ارم نیز از جمله آنهاست.

وی افزود: امید است با این روند تا پایان دولت سیزدهم شاهد تحولات محسوسی در ارتقا زیرساخت های استان باشیم.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان البرز نیز در آیین کلنگ زنی این مدرسه ۱۲ کلاسه گفت: شهرستان فردیس یکی از نقاط پر تراکم به لحاظ فضای آموزشی است و مدرسه ارم در شهرک ارم جزء پر تراکم ها در فردیس است.

"محسن پورگلیان" افزود: یکی از سیاست های آموزش و پرورش برای توسعه فضای آموزشی و کاهش تراکم دانش آموزان در کلاس در کنار مدارس احداث مدرسه جدید ساخت فضاها و ساختمان های جدید است.

استاندار البرز : فردیس متراکم ترین شهر کشور است

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: مدرسه ارم یکیی از پنج مدرسه ای است که ساختمان شماره ۲ آن به همت و مشارکت دولت و خیر نیک اندیش سعید پورکاشانی ساخته می شود.

پورگلیان افزود: ساختمان این مدرسه در بنای یک هزار متر در سه طبقه شامل ۱۲ کلاس، کارگاه،آزمایشگاه و ...ساخته می شود و این مدرسه کمک می کند تا این منطقه متراکم به استاندارد نزدیک شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته در شهرستان فردیس پنج مدرسه با مشارکت دولت و خیران با بیش از ۸۰ کلاس درس ساخته شد.

وی افزود: در حال حاضر پنج مدرسه دیگر در دست اقدام است تا با مشارکت دولت و خیران در شهرستان فردیس فردیس ساخته شود.

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت خیرنیک اندیش سعید پورکاشانی و اعتبارات دولتی اداره کل نوسازی مدارس روز شنبه‌ با حضور استاندار البرز و جمعی از مسولان استانی و محلی در شهرک ارم فردیس آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha