جمهوری اسلامی ایران همواره سپر بیت المقدس بوده است/موجودیت رژیم صهیونیستی رو به نابودی است

تهران – ایرنا - سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: به محور مقاومت و در صدر آنها جمهوری اسلامی ایران اعتماد داریم زیرا همیشه سپر بیت المقدس و پشتیبان مقاومت فلسطین بوده و خواهد بود، امت عربی هم از موضع شرافتمندانه این کشور پیروی کرده و آن را الگو قرار دهند.

«طارق عزالدین» امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار بین الملل ایرنا افزود: طرح های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی اماکن مقدس و مسجدالاقصی تنش زایی خطرناک است که در برابر آن سکوت نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی باید همه کشورهای عربی و اسلامی برای حمایت مالی، پشتیبانی، سیاسی، حقوقی و رسانه ای از مقاومت ملت فلسطین و ساکنان بیت المقدس به صحنه بیایند.

سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری ادامه داد: برملا کردن اقدامات شوم رژیم صهیونیستی مستلزم همبستگی و ایستادن در کنار مردم فلسطین و مقاومت است زیرا مقاومت تنها عامل بازدارنده در برابر این رژیم اشغالگر و نقشه های شوم آن به شمار می رود.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین از هیچ تلاشی و هزینه مالی و هرگونه اقدامی برای حفاظت از مسجدالاقصی دریغ نخواهند کرد و تا پای جان در این مسیر خواهند ایستاد، گفت: موجودیت رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و این وعده اجتناب ناپذیر قرآن و غیرقابل مناقشه است.

عزالدین اظهار کرد: فروپاشی داخلی رژیم اشغالگر در حوزه سیاسی و امنیتی و نظامی از یکسو و ثبات و ایستادگی نیروی مقاومت و ضربه هایی که در حوزه های مختلف به این رژیم وارد می آورد از سوی دیگر، نشانگر واقعی بودن این زوال و نابودی است و پیروزی های پی در پی مقاومت به زوال رژیم صهیونیستی منجر و پیروزی بزرگ محقق خواهد شد.

ملت فلسطین یکپارچه پشت مقاومت ایستاده است

وی گفت: نبرد «سیف القدس» که جنبش جهاد اسلامی با شاخه نظامی و دیگر شاخه های خود آن را اجرا کرد، نقطه عطفی در تاریخ درگیری با رژیم اشغالگر بود و نشان داد که نیروی مقاومت دیگر اجازه نخواهد داد تا این رژیم به اقدامات انحصارگرانه خود در بیت المقدس و علیه مردم فلسطین ساکن در آنجا ادامه دهد .

عزالدین یادآور شد که مقاومت با تمام قوا از مردم دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین نیز یکپارچه پشت مقاومت ایستاده است.

سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری اختلافات روزافزون داخلی در رژیم صهیونیستی را محصول اقدامات مقاومت در آسیب زدن به پایه های ثبات این رژیم دانست و گفت: دیگر نمی توان مانع مقاومت از پیشرفت و ادامه ضربه به نیروهای اشغالگر در سراسر سرزمین های فلسطینی از غزه، کرانه باختری، بیت المقدس و مناطق شمالی تا انجام عملیات های شهادت طلبانه در داخل مناطق اشغالی شد.

وی گفت: چند پارگی داخلی رژیم اشغالگر بخشی از معادله قدرت است که هم اکنون آن را با سردرگمی سیاسی، امنیتی و نظامی مواجه کرده و به جایی رسانده است که نمی داند از کجا ضربه به او وارد می شود. این شاخصی است که به ما انگیزه و قدرت لازم را می دهد تا با افزایش سطح تلاش هایمان برای وارد کردن ضربات و در نتیجه تضعیف بیشتر این رژیم، زمینه تحلیل رفتن نیروهای آن به دست مقاومت ملت فلسطین را فراهم کنیم.

به گفته عزالدین، مقاومت فلسطین امروز در بهترین شرایط قرار دارد و توانایی خود را در مدیریت نبرد و ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر که به داشتن قدرتمندترین نیروی منطقه می بالد، به اثبات رسانید.

رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست تر است

سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری گفت: مقاومت فلسطین با وجود کمبود و ضعف امکاناتی که داشت و با قدرت اراده خود و ضرباتی که به رژیم صهیونیستی وارد کرد، پوکی و ضعف این رژیم را نشان داد و ثابت کرد که از خانه عنکبوت سست تر است، ملت فلسطین همچنان زنده است و می تواند تا شکست کامل اشغالگران به پایداری خود ادامه دهد.

وی تاکید کرد: آنچه امروز لازم است انجام شود، پایبندی ملت‌های عربی و اسلامی به وظیفه خود در قبال مسجد الاقصی و فلسطین و نشان دادن این پایبندی از طریق بالا بردن سطح حمایت‌ها در همه اشکال آن و مهم‌ترین آن حمایت مالی و نظامی و همچنین ایستادن در کنار ملت فلسطین و آرمان های عادلانه آنهاست.

عزالدین تصریح کرد: به محور مقاومت و در راس آنها جمهوری اسلامی ایران اعتماد داریم که همیشه سپر بیت المقدس و پشتیبان مقاومت فلسطین خواهد بود، بر این اساس از امت عربی هم می خواهیم که از موضع شرافتمندانه این کشور پیروی و با مبنا قرار دادن آرمان فلسطین کمک کنند تا بتوانیم از شر این موجود متجاوز در منطقه خلاص شویم.

وعده الهی در حال تحقق است

سخنگوی رسانه ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری گفت: ناتوانی و شکست رژیم اشغالگر در برابر ضربات مقاومت، کاهش قدرت و اعتبار آن در جهان، سردرگمی داخلی و ناتوانی، شکست آن در جنگ های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ و همچنین نبرد سیف القدس و وحده الساحات (وحدت میدان های نبرد با رژیم صهیونیستی)، استقرار نیروهای مقاومت در سراسر کرانه باختری، وارد کردن ضربات به عمق رژیم صهیونیستی از طریق عملیات شهادت طلبانه ویژه و پایمردی و استواری محور مقاومت در مقابل پروژه صهیونیست ها، همگی نشان دهنده این است که وعده الهی در حال تحقق است.

وی گفت: اطمینان داریم که امت عربی و اسلامی از هیچ کوششی در ادامه حمایت از پایداری مردم فلسطین و افزایش قدرت نیروهای مقاومت در همه عرصه ها دریغ نخواهند کرد.

عزالدین با هشدار نسبت به سازشکاران، تاکید کرد: نمی توان با فلسطین بود و با رژیم اشغالگر همکاری کرد. نمی توان با قربانی مهربانی کرد اما دست در دست جلاد و جنایتکار گذاشت بنابراین لازم است که امروز همگان موضع خود را در قبال فلسطین و مسجدالاقصی به وضوح مشخص کنند و از هرگونه تعامل و ارتباط با این رژیم اشغالگر اعلام برائت کنندو

این مقام جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد: ملت های عربی و اسلامی کسانی را که علیه ملت فلسطین و آرمان ها و مقدساتش توطئه کرده و می کنند نخواهد بخشید، به صراحت اعلام می کنیم که این افراد به هر اندازه که وارد حریم اسلام و فلسطین شوند، به همان اندازه وارد حریمشان خواهیم شد. امروز معیار شرافت، دین و مرام قهرمانیِ افراد به میزان دفاعی است که آنها از فلسطین و مسجدالاقصی و دشمنی کردن با اشغالگران و حامیان آنها دارند و با کسانی که دست در دستان قاتل ملت فلسطین می گذارند، مسامحه نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha