۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85096852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت برق کاشان ۲۹ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85096852
شرکت برق کاشان ۲۹  میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

کاشان- ایرنا- مدیر امور برق کاشان گفت: میزان مطالبات این شرکت از مشترکان ۲۹ میلیارد تومان است که بیشترین حجم آن مربوط به بخش صنعت،تجارت و دستگاه ها و شرکت‌های دولتی است.

شاپور حدادپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت امور برق کاشان هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از صنایع و کارخانجات با ۱۰ هزارو ۳۴ مشترک بدهکار ،هشت میلیارد تومان مصارف خانگی با ۳۳ هزار مشترک بدهکار،هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از املاک تجاری با ۱۰ هزارو ۱۱ مشترک بدهکار و چهارونیم میلیارد تومان مصارف عمومی و اداری با هزارو ۷۹۵ مشترک بدهکار مطالبه دارد.

وی اظهار کرد:با توجه به اینکه منابعی که برای اجرای طرح‌های عمرانی، سرمایه‌ای، توسعه معابر و تامین برق مشترکان اختصاص می‌یابد به تناسب وصول مطالبات است، درخواست ما از تمام مشترکان برق کاشان این است که نسبت به پرداخت بدهی خود در اولین فرصت اقدام کنند.

مدیر امور برق کاشان بیان کرد:هرچقدر مشترکان با پرداخت به موقع بهای قبوض برق خود، شرکت توزیع برق شهرستان را یاری کنند، می‌توانیم منابعی بیشتری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های برق در کاشان جذب و خدمات گسترده‌تری ارائه کنیم.

حدادپور گفت:در سال ۱۴۰۱ ، ۲۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار پروژه های برق رسانی در کاشان انجام شده که شاهد جهش قابل توجهی در بخش جذب اعتبار و انجام پروژه های برق رسانی هستیم.

وی افزود: سال گذشته ۸۰ دستگاه ترانس جهت تقویت شبکه توزیع برق شهرستان وارد مدار توزیع شده که امید است کمترین میزان ضعف ولت برق طی سال‌های گذشته در کاشان را شاهد باشیم

مدیر امور برق کاشان گفت:شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات و آگهی های مربوط به اداره برق را در کانال ایتای متعلق به روابط عمومی برق شهرستان کاشان به آدرس http://eitaa.com/epedckashani مشاهده کنند.

شمار مشترکان برق کاشان ۲۰۸ هزار مشترک است،این شهرستان پس از اصفهان، بزرگترین مدیریت برق را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha