فلاحت‌زاده: با دخالت غیرفنی‌ها باید قید رسیدن به المپیک را بزنیم/ استقلال در بحران است

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اینکه برخی افراد غیرفنی به دنبال تحمیل گزینه‌هایشان به تیم امید هستند به هیچ عنوان کار درستی نیست و اگر این اتفاق رخ دهد باید قید رسیدن به المپیک را بزنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید، اظهار داشت: مربیان تیم‌های پایه باید توسط سرمربی تیم ملی انتخاب شوند؛ چون رویه مرسوم در همه جای دنیا به همین شکل است. همه تیم‌های پایه باید بر اساس تاکتیک‌های تیم ملی کار کنند و این مسئله مستلزم هماهنگی مربیان تیم‌های پایه با قلعه‌نویی است.

وی افزود: این مربیان باید به صورت متوالی گزارش عملکرد خود را به سرمربی تیم ملی ارائه دهند. این موضوع باعث می‌شود قلعه‌نویی شناخت بهتری از بازیکنان جوان تیم‌های پایه پیدا کند. اینکه برخی افراد غیرفنی به دنبال تحمیل گزینه‌هایشان به تیم امید هستند به هیچ عنوان کار درستی نیست و اگر این اتفاق رخ دهد باید قید سهمیه المپیک را بزنیم.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال تا پیش از دربی شرایط بسیار خوبی داشت؛ اما شکست مقابل پرسپولیس باعث شد دچار بحران شود و این بحران همچنان ادامه دارد. در بازی با پارس جم دیدیم که استقلال احساسی فوتبال بازی می‌کرد و به سختی توانست دروازه حریفش را باز کند.

فلاحت‌زاده در پایان خاظرنشان کرد: اگر پنالتی استقلال در دربی دیده می‌شد الان این تیم بهترین شرایط را هم برای قهرمانی در لیگ و هم برای قهرمانی در جام حذفی داشت؛ اما به هر حال اتفاقی است که رخ داده و باید نگاه‌مان به آینده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha