تصمیمات جزیره‌ای حبیب کاشانی برای تیم امید؛ ماجرای خاکپور تکرار نشود

تهران- ایرنا- حبیب کاشانی که به عنوان مدیر تیم فوتبال امید منصوب شده تلاش می‌کند گزینه مورد نظرش به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

به گزارش ایرنا، انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید همچنان وضعیت نامشخصی دارد و هر روز نام یک مربی برای نشستن روی نیمکت این تیم مطرح می‌شود. پیش از این گفته شد که مجتبی حسینی با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق رسیده تا پس از پایان لیگ برتر کار خود را با تیم امید آغاز کند؛ اما حبیب کاشانی که پس از کش‌وقوس‌های فراوان توانست مدیر این تیم شود با انتخاب حسینی مخالفت کرد.

کاشانی تلاش می‌کند هر طور شده مهدی تارتار را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کند؛ مربی‌ای که سال‌هاست در فوتبال ایران مربیگری می‌کند اما هیچگاه موفقیت قابل توجهی کسب نکرده است. مدیرعامل اسبق پرسپولیس سابقه چنین تصمیماتی را دارد. در دوره‌ای او کرانچار که عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس را داشت برکنار و دایی را جایگزین این مربی کرد.

تصمیمات جزیره‌ای حبیب کاشانی برای تیم امید؛ ماجرای خاکپور تکرار نشود

سال ۹۳ بود که محمد خاکپور با نظر مستقیم حبیب کاشانی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. تیم امید در آن زمان عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و مشخص شد که انتخاب خاکپور تا چه حد اشتباه بوده است. در حال حاضر هم کاشانی در حال تکرار اتفاقات ۹ سال پیش است و این بار او به دنبال انتصاب تارتار است.

کاشانی در وهله اول باید پاسخگوی این سوال باشد که وی بر چه اساسی و با کدام دانش فنی حضور حسینی را در تیم امید منتفی کرد و مهمتر اینکه چرا روی انتخاب تارتار اصرار دارد. اتفاق امیدوارکننده ایستادگی قلعه‌نویی مقابل دخالت‌های کاشانی است. در همه جای دنیا انتخاب مربیان تیم‌های پایه بر اساس نظرات سرمربی تیم ملی بزگرسالان انجام می‌گیرد؛ چرا که تیم‌های پایه باید بر اساس متدها و روش‌های تمرینی تیم ملی فعالیت کنند.

سال‌هاست تیم فوتبال امید در کسب سهمیه المپیک ناکام مانده و مهمترین دلیلی که باعث این اتفاق شده اتخاذ تصمیمات سلیقه‌ای و شخصی برای این تیم است. کاشانی هرازگاهی حضوری کوتاه‌مدت در فوتبال ایران دارد و در همین حضورهای مقطعی تصمیماتی می‌گیرد که تا مدت‌ها تبعات این تصمیمات دیده می‌شوند.

انتظاری که از فدراسیون فوتبال می‌رود این است که در خصوص کادرفنی تیم امید بر اساس مصالح این تیم تصمیم‌ بگیرد و نه برای خوشایند عده‌ای خاص.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha