۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 5426
کد خبر: 85097479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت و مجلس در مسیر خدمت به مردم همدل هستند

تهران- ایرنا- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس همدل و همصدا در مسیر خدمت به مردم هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و در این مسیر به وظایف خود عمل می‌کنند.

کیومرث سرمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه استیضاح وزیر صمت، گفت: امروز آقای رئیس جمهور با حضور در جلسه استیضاح از وزیر فعال خود دفاع کرد و ادبیات او نشان دهنده ادب و احترام به نمایندگان بود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور از وزیر و دستاوردهای وزارت صمت و دولت خود دفاع کرد و نمایندگان هم در پایان نظر خود را اعلام کردند.

سرمدی ادامه داد: خروجی و ماحصل جلسه امروز همدلی مجلس و دولت با یکدیگر بود و ما این همدلی را در ادبیات رئیس جمهور مشاهده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم همدل و همصدا در مسیر خدمت به مردم هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و در این مسیر به وظایف خود عمل می کنند.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: البته نگاه مردم به مجلس و دولت هم یک نگاه واحد است و آنها فرقی بین هیات وزیران و نمایندگان قائل نیستند و آنها را یک مجموعه واحد می‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha