مطهری: رزومه کاری من گویای همه چیز است/ ایران همیشه مدعی قهرمانی آسیاست

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال عنوان کرد که مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهد بود و روزمه کاری‌اش گویای همه چیز است.

به گزارش ایرنا، حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال در حاشیه دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران، گفت: خوشحالم مربی تیم ملی شدم و به این موضوع افتخار می‌کنم و از امیر قلعه‌نویی به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم.

مطهری درباره انتقاداتی که نسبت به انتخابش صورت گرفته بود، اظهار داشت: در این باره سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد و روزمه کاری من گویای همه چیز است.

وی در ادامه درباره کار کردن با امیر قلعه‌نویی، خاطرنشان کرد: کارم را تازه شروع کردم و وی از بزرگان فوتبال کشور است و قبل از اینکه مربی تیم ملی شوم هم عنوان کردم که قلعه‌نویی لیاقت این پست را دارد و انتخاب اصلحی است.

مطهری که قرار است هفته آینده برای بررسی شرایط میزبانی قرقیزستان در تورنمنت کافا راهی بیشکک شود، در این باره تصریح کرد: در این سفر شرایط میزبانی از نظر ورزشگاه، هتل و کمپ را بررسی می‌کنیم.یک سری موضوعات هم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و بهتر از بازی نکردن است.

مربی تیم ملی درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: شرایط خیلی سخت است و تیم‌های پرامکاناتی می‌آیند و همه باید دست به دست هم بدهیم. ما هم امیدوارنه کارمان را دنبال می‌کنیم که بتوانیم که یک تیم قابل احترام به جام ملت‌ها اعزام کنیم و نتایج آبرومندانه‌ای بگیریم.

وی درباره احتمال غیبت لژیونرها در کافا، گفت: اجازه بدهید در این باره به جمع‌بندی برسیم اما همه بچه‌های لیگ داخلی و لژیونرها را زیر نظر داریم تا یک تیم خوب را اعزام کنیم.

مطهری با اشاره به توجه ویژه با حضور قلعه‌نویی به بازیکنان لیگ،تصریح کرد: در ورزشگاه‌ها حضور داریم و قلعه‌نویی خیلی به لیگ داخلی اهمیت می‌دهد و به دقت بازیکنان را رصد می‌کنیم تا هر کسی شایسته هست به تیم ملی دعوت شود.

مربی تیم ملی در پایان درباره اینکه با توجه به رقبای قدرتمند ایران، آیا تیم ملی شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: همیشه امیدوارانه کارمان را دنبال می‌کنیم و ایران تیم بزرگی است. همیشه تیم ایران مدعی بوده است و قهرمانانه بازی کرده است. بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند و در راس هم یک کادر فنی ایرانی قرار دارد که می‌تواند به تیم ملی کمک کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha