۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85097768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۵ مددجوی زندان رجایی شهر کرج جذب فعالیت های صنایع دستی شدند

کرج - ایرنا - مدیر زندان رجایی شهر کرج اعلام کرد: ۵۰۵ مددجوی این زندان اکنون با همت واحد فنی حرفه ای و فرهنگی جذب دوره های آموزشی همراه با اشتغال صنایع دستی شده اند.

"الله کرم عزیزی"روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع این مددجویان ۴۶۵ نفر در رشته های قلاب بافی، منجوق دوزی، تور بافی،عروسک بافی و تسبیح سازی و ۴۰ مددجو کار آموز در دوره های صنایع دستی در رشته های معرق، نجاری ، خراطی و سنگ تراشی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: واحد آموزش فنی حرفه ای زندان رجایی شهر برای هدفمند سازی زیرساخت های زندگی اجتماعی مددجویان دوره های آموزشی برای مددجویان برگزار می کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: طول مدت آموزش دوره های صنایع دستی ۲ ماه است که با به کارگیری مربیان اداره کل صنایع دستی استان البرز دوره های فوق در راستای بازسازی شخصیت زندانیان راه اندازی و در حال اجرا است.

وی افزود: ابزار کار اولیه مورد نیاز در این دوره‌ها از طریق سازمان فنی حرفه‌ای تهیه و زندانیان با شرکت در کلاس‌های صنایع دستی علاوه بر گواهینامه فنی پس از آزادی کسب درآمد کنند.

وی گفت: دوره های صنایع دستی برای محبوسان در طول دوران محکومیت را فراگیری حرفه و شغل و درآمد زایی پس از آزادی برای مددجویان از مزایای این طرح است.

مدیر زندان رجایی شهر کرج افزود: هدف از برگزاری ابن دوره ها را رفع چالش ها، نارسایی ها و پر کردن اوقات فراغت مددجویان در طول تحمل کیفر است.

زندان رجایی شهر یکی از چهار زندان مستقر درکرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha