۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبر: 85097840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزارت کشور با تأسیس ۲ دهیاری در قرچک موافقت کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبر: 85097840
وزارت کشور با تأسیس ۲ دهیاری در قرچک موافقت کرد

قرچک - ایرنا - بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: با موافقت وزارت کشور، روستاهای محمودآباد طباطبایی و رضی‌آباد از توابع بخش مرکزی قرچک دارای دهیاری شدند.

مجید قیصرپناه روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط جمعیتی و نیاز به استقرار واحد دهیاری به منظور پیگیری امور مربوط به پیشرفت این مناطق، درخواست تأسیس دهیاری جدید در ۲ روستای قرچک با پیگیری فرمانداری شهرستان و استانداری تهران،به وزارت کشور ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، برای ۲ روستای محمودآباد طباطبایی و رضی‌آباد که پیش از این از شورای اسلامی برخوردار بودند، کد آبادی صادر شده و به زودی با صدور احکام، دهیاران این دو روستا به زودی معرفی می‌شوند.

قیصرپناه افزود: با تأسیس این ۲ دهیاری جدید، شمار روستاهای دارای دهیاری شهرستان قرچک به ۱۰ روستا رسید.

این مسئول اضافه کرد: دولت سیزدهم در تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری آحاد جامعه از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه ویژه‌ای به مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و روستایی دارد و روستاهای قرچک، نمونه‌ای از این نگاه ویژه دارد که در آن تمام زیرساخت‌های مورد نیاز زندگی روستانشینان تأمین شده است.

بخشدار مرکزی قرچک یادآور شد: بر اساس آخرین آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵، ۳۸ هزار نفر از ساکنان شهرستان قرچک در مناطق روستایی سکونت دارند که این رقم امروز به بیش از ۷۰ هزار نفررسیده است.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha