۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبر: 84770586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روستاهای قرچک به دوربین پلاک‌خوان سرعت مجهز شد

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبر: 84770586
روستاهای قرچک به دوربین پلاک‌خوان سرعت مجهز شد

قرچک- ایرنا- بخشدار مرکزی قرچک گفت: به منظور جلوگیری از بروز تصادفات جاده‌ای، روستاهای پرتردد قرچک به دوربین پلاک‌خوان سرعت ورودی و خروجی مجهز شدند.

مجید قیصرپناه روز دوشنبه در یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: روستاهای شهرستان قرچک به دلیل نزدیکی به شهر و پایتخت، نسبت به سایر مناطق از جمعیت بسیار زیادی برخوردارند و این امر موجب افزایش تردد در معابر روستایی که از عرض کمی نسبت به معابر اصلی و شهری برخوردار است، شده است.

وی افزود: به منظور کاهش سرعت و جلوگیری از بروز تصادفات جاده‌ای، طرح نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در مناطق روستایی در دستور کار بخشداری مرکزی قرچک قرار گرفته و با همکاری دهیاری قشلاق اول، نخستین دوربین‌های پلاک‌خوان سرعت در ورودی و خروجی با ۳۰۰ میلیون اعتبار نصب شده و رفتارهای ترافیکی رانندگان کنترل می‌شود.

قیصرپناه تصریح کرد: به منظور افزایش سطح ایمنی معابر روستایی و تأمین روشنایی معابر پرتردد، طرح نصب برج نوری در معابر روستایی روستایی شهرستان قرچک آغاز شده و با همکاری دهیاری‌های لامپ‌ها ، ترانس‌ها و پرژکتورهای سوخته و شکسته شده تیرهای برق معابر اصلی و فرعی کل روستای صالح‌آباد تعویض و در سایر روستاها نیز این طرح در حال اجرا است.

وی گفت: شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است.
بخشدار قرچک گفت: ۳۰ درصد از مجموع ۲۷۰ هزار نفر جمعیت شهرستان قرچک در مناطق روستایی سکونت دارند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha