۲۸ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

مشهد- ایرنا-رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اکنون ۲۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

دکتر محمد پهلوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بیمار بدحال مبتلا به کرونا، ۱۹ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و زیر درمان هستند.

وی ادامه داد: همچنین اکنون حدود ۱۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۱۰۰ نفر از آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری اند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که ۴۸ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شده اند.

پهلوان افزود: از ابتدای اردیبهشت تاکنون پنج مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی گزارش شده است که سه مورد آن در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات و دریافت دز واکسن یادآور کرونا به منظور قطع چرخه انتقال این ویروس در جامعه همچنان مورد تاکید است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha