اعتبار ویژه برای ساماندهی ترافیک شهر کرج اختصاص یافت

کرج - ایرنا- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تذکر نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص وضعیت نابسامان ترافیکی و زیبا سازی مبادی ورودی و خروجی کرج اعلام کرد: بر این اساس ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای ساماندهی این مبادی اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی وضعیت مبادی ورودی و خروجی کلانشهر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خواست برای روان سازی ترافیک و تغییر وضعیت این مبادی با مدیریت شهری کرج همکاری کند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به تنهایی موظف به ارائه خدمات در برخی محدوده‌ها نیست، افزود: انتظار می رود اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز در این زمینه به مسوولیت کاری خود عمل کند.

رحیمی با اشاره به مشکل روشنایی جاده حادثه خیز قزلحصار در جنوب غربی کرج گفت: طبق توافق با اداره کل راهداری استان اقدام لازم برای نصب سیستم روشنایی و اصلاح پل‌های عابر پیاده از سوی این اداره کل صورت گرفت.

وی اضافه کرد: البته سال گذشته شهرداری کرج ۱۰۰ میلیارد تومان صرف جدول گذاری، نصب تجهیزات لازم ترافیکی و لوله‌گذاری به طول ۱۴ کیلومتر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در مسیر جاده حادثه خیز قزلحصار هزینه کرد اما این مسیر هنوز به لحاظ فنی و ایمنی دارای نواقصی است که انتظار می رود اداره کل راهداری نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

ورودی ها و خروجی های کلانشهر کرج اکنون با مشکل بار ترافیکی سنگین و کاستی های بصری مواجه است که این مشکل بارها توسط مردم و برخی مسوولان بازگو شده است.

جاده قزلحصار به طول حدود ۱۲ کیلومتر مسیر رفت و برگشت یکی از محورهای پرترافیک و حادثه خیز استان البرز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha