۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85098631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار گلستان:

وحدت عامل توسعه گلستان است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲
کد خبر: 85098631
وحدت عامل توسعه گلستان است

گرگان - ایرنا  - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: وحدت عامل اصلی توسعه استان بوده که اکنون استفاده از این ظرفیت برای جبران عقب ماندگی و شتاب در توسعه و پیشرفت استان به خوبی استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مرزی گمیشان، افزود: رفع گره ۱۷ ساله مجتمع پتروشیمی گلستان برای ایجاد سه هزار شغل، لایروبی خلیج گرگان، ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون و رونق آمد و شد ترانزیت کامیون از گمرک اینچه‌برون از جمله نمونه‌های وحدت و هم افزایی بین مسوولان دستگاه‌ها برای توسعه استان است.

وی بر حفظ وحدت میان دستگاه‌ها برای حل مسائل و مشکلات و تداوم توسعه استان گلستان تاکید کرد و گفت: علاوه بر این، ۲۵ هیات اندیشه‌ورز با عضویت ۴۳۶ نخبه در استان برای توسعه استان راه‌اندازی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان سرمایه‌گذاری در حوزه مشارکت باشکوه در برگزاری انتخابات اسفندماه سال ۱۴۰۲ را ضروری دانست و گفت: برای موفقیت در این صحنه از بیانات رهبر معظم انقلاب بیشتر بهره‌برداری کنیم.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم، افزود: همه ما مدیون قشر معلم به عنوان نقش‌آفرین در تربیت نسل آینده، هستیم.

وحدت عامل توسعه گلستان است

تلاش دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از گمیشان

فرماندار گمیشان هم گفت: دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از این شهرستان مرزی تلاش ویژه دارد و نگاه مدیران استان برای شتاب بخشیدن به حل مسائل و مشکلات زیر ساختی در این شهرستان مرزی ستودنی است.

امید سقلی از استقرار دکل حفاری نفت و گاز در این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدام با دستور استاندار بوده و زیر ساخت‌های استقرار ابن دکل هم آماده شده است.

وی واگذاری پرورش میگو در گمیشان به بومیان، ساخت ویلا در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن با اختصاص وام ارزان قیمت پنج درصد، ایجاد بازارچه مرزی حسنقلی تا دو ماه آینده، اجرای طرح هادی در ۱۳ روستا، اجرای نهضت حرفه آموزی با پشتوانه خیرین برای ایجاد فرصت‌های شغلی، تخصیص نقدی بین ۷۵ تا ۷۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی سال مالی جاری، را از جمله توجه دولت سیزدهم به رفع محرومیت از این شهرستان برشمرد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری گمیشان واقع در شمال غربی گلستان، از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به بندر ترکمن، از شرق به آق قلا و از غرب به دریای خزر محدود می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ترکمن‌نشین شمال ایران به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha