۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85099465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوکس قهرمانی جهان؛ مجنونی از دور مسابقات کنار رفت

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85099465
بوکس قهرمانی جهان؛ مجنونی از دور مسابقات کنار رفت

تهران- ایرنا- بوکسور وزن ۸۶ کیلوگرم ایران، نخستین مبارزه خود در مسابقات جهانی تاشکند را با شکست به اتمام رساند و حذف شد.

به گزارش ایرنا؛ بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور، از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شد و ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز سه‌شنبه، امین مجنونی که نخستین حضورش در میدان جهانی را تجربه می‌کند در وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف پرویز کریموف از تاجیکستان رفت و در حالی که راند نخست را چهار بر یک برنده شد، اما در راندهای دوم و سوم از نظر بدنی و تکنیکی دچار افت شد و حرفی برای گفتن نداشت. او در هر دو راند سوم و سوم، ناک دان شد و در نهایت باخت تا از دور مسابقات کنار برود.

ساعتی پیش، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم به مصاف حریفی از هندوستان رفت و با حساب چهار بر یک شکست خورد و حذف شد. او روز گذشته مادرش را از دست داد و شرایط روح بسیار بدی داشت و حتی نمی‌خواست روی رینگ برود.

قشلاقی که مدال نقره آسیا را در کارنامه دارد یکی از امیدهای ایران در مسابقات جهانی تاشکند بود.

روز گذشته نیز پوریا عبدالمالکی در وزن ۵۷ کیلوگرم به عنوان اولین نماینده کشورمان به مصاف بوکسور بوتسوانا رفت و مقتدرانه با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و به مرحله بعد راه پیدا کرد. عبدالمالکی روز جمعه در دومین دیدار خود باید با آرتور بازیان بوکسور ارمنستان که در رنکینگ سه دنیا قرار دارد، مبارزه کند.

تیم ملی ایران با هفت بوکسور در مسابقات جهانی تاشکند شرکت کرده است.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha