۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85099537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین طرح نهضت ملی مسکن برای بیش از ۲ هزار متقاضی در گناباد تامین شد

گناباد-ایرنا-- فرماندار گناباد گفت: تاکنون زمین و واحد مسکونی برای ۲ هزار و ۱۸۷ نفر از متقاضیان دارای شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن گناباد افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۷۶۹ نفر از متقاضیان که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند، چهار هزار و ۵۹۴ نفر واجد شرایط واگذاری زمین شناخته شدند و ۲ هزار و ۱۸۷ نفر زمین و یا واحد مسکونی خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد که با وجود دریافت زمین و یا پروانه ساخت و یا تمدید مهلت تاکنون نسبت به احداث واحدهای خود اقدام نکردند طی چند روز آینده اظهار نامه با مضمون تعیین تکلیف برای ادامه کار و یا انصراف در فرصت باقی مانده از طریق دادگستری ارسال شود.

فرماندار گناباد گفت: ۱۹۸ قطعه زمین برای احداث نهضت ملی مسکن هفته آینده به افراد متقاضی دارای شرایط این شهرستان واگذار می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد هم اظهار کرد: از مجموع ۱۱ هزار و ۷۶۹ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، هشت هزار و ۳۰۵ نفر حائز شرایط نخست شناخته شدند و در نهایت شرایط چهار هزار و ۵۰۴ متقاضی تایید نهایی شد.

ناصر چیتگر اضافه کرد: یک هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان این طرح در گناباد تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام و ۸۶۳ نفر نیز بیش از ۴۰۰ میلیون ریال مبلغ اولیه ثبت نام را واریز کرده اند.

وی بیان کرد: برای افزون بر ۴۰۰ تفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد هم تاکنون پروانه احداث واحدهای مسکونی صادر شده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha