۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 85099989
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوی تهرانی هنگام چیدن گیاهان مرتعی با سقوط از ارتفاعات دماوند جان باخت

دماوند - ایرنا - رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند گفت: بانوی ۵۰ ساله تهرانی هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار شهرستان دماوند سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش ایرنا، نقی میرزاکریمی روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: خانم ۵۰ ساله‌ ساکن تهران‌پارس که با همراه با خانواده به دریاچه تار آمده بود، هنگام برداشت گیاهان مرتعی به‌علت شیب تند ارتفاعات تعادل خود را از دست می‌دهد و به پایین‌دست دره‌ای سقوط می‌کند.

وی افزود: با این وقوع حادثه بستگان این خانم سریعا به سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر گزارش می‌کنند که عوامل امدادی جهت نجات جان این خانم به منطقه اعزام می‌شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نیروهای محیط‌بان شهرستان دماوند هم در مسیر گشت و کنترل منطقه دریاچه تار بودند که با مواجه شدن با چنین صحنه‌ای سریعا به کمک نیروهای جمعیت هلال‌احمر می‌روند.

میرزاکریمی اضافه کرد: متاسفانه به‌علت ضربه شدید به ناحیه سر این خانم بنابر گفته عوامل امدادی جان خود را از دست داده بود که با تلاش عوامل امدادی و محیط‌بانان جسد از انتهای دره به بالادست جهت انتقال پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha