۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85100044
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانان تهرانی خانه دار می‌شوند

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85100044
آتش نشانان تهرانی خانه دار می‌شوند

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از خانه دار شدن آتش نشانان تهرانی تا پایان این دوره از مدیریت شهری خبر داد.

مهدی بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سختی کار آتش نشانان و مشکلات این افراد اظهارداشت: رفع مشکلات نیروی انسانی و به ویژه واحدهای عملیاتی از جمله آتش نشان برای مجموعه مدیریت شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان دارای مشکل مسکن بودند و از سال‌های گذشته با این دغدغه روبرو بوده اند، افزود: در این دوره تلاش کردیم با تمهیداتی زمینه خانه دار شدن نیروهای خدوم آتش نشان را فراهم کنیم و بر این اساس قراردادهایی منعقد شده و تا ۲۰ ماه آتی مسأله مسکن آتش نشانان رفع می شود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ساخت یکهزار و سیصد مسکن قطعی شده و بقیه واحدها تا پنج هزار واحد نیز در مراحل نهایی توافق و کلنگ زنی است ساخت یکهزار و سیصد مسکن برای آتش نشانان قطعی شده و بقیه واحدها تا پنج هزار واحد نیز در مراحل نهایی توافق و کلنگ زنی است.

وی با بیان اینکه عقد قراردادها با جدیتِ شورای شهر و کوشش معاونت خدمات شهری و مدیر عامل سازمان آتش نشانی انجام شده است، یادآور شد: ساخت مسکن بر عهده بخش خصوصی گذاشته شده و تعاونی ها در این خصوص اجازه ورود ندارند تا با سرعت تعداد مسکن هدف‌گذاری شده به آتش نشانان تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ساخت مسکن از سوی شهرداری تهران چندی پیش آغاز شده و آیین کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکن در منطقه ۲۱ تهران انجام شده است و قرار است شهرداری تهران ۱۸۰ هزار واحد مسکن در مناطق مختلف تهران بسازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha