۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85100105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنگ سپاس معلم در مدارس البرز به صدا درآمد

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85100105
زنگ سپاس معلم در مدارس البرز به صدا درآمد

کرج - ایرنا - زنگ سپاس معلم با شعار" ما به تو مدیونیم " روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان در مدارس استان البرز به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برنامه متمرکز استانی زنگ سپاس معلم در مدرسه دخترانه " شهید محمد نادر ثالثی " آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضورخانواده معظم شهدا و معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز برگزار شد.

همه باید قدر جایگاه معلم را بدانیم و قدردان باشیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این مراسم گفت: همه باید قدر و جایگاه معلم را بدانیم و قدر دان باشیم زیرا معلمان در مباحث مختلف و حوادث گوناگون همواره نقش حساس و تعیین کننده ای داشتند.

" مرتضی ولی پوری " اظهار کرد: معلمان خصوصا در حوادث اخیر نیز نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب و پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی هستند.

زنگ سپاس معلم در مدارس البرز به صدا درآمد

وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در این برنامه صرفا برای عرض قدردانی و تشکر از معلمان است و ما سخنران این برنامه نیستیم بلکه باید از معلمان بیاموزیم، خاطرنشان کرد: معلمان با رسالت پیامبرگونه نقش موثری در تربیت نسل آینده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

وی تصریح کرد: دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی‌مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری(ره) و روز بزرگداشت معلم است که یادآور تلاش و مجاهدت این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است.

ولی پوری یادآورشد: معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: «معلمی شغل انبیاست».

وی ادامه داد: بدون تردید هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عنوان کرد: معلمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی قشری تاثیرگذار هستند.

وی تاکید کرد: معلمان پیشرفت های کشور از جمله ظرفیت های استان البرز در عرصه های مختلف را برای دانش آموزان بیشتر تبیین کنند.

آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه کشور

مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز چهارشنبه در این آیین ضمن تبریک روز معلم به برنامه های ویژه بزرگداشت هفته معلم، در این استان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است که با نقش‌آفرینی معلم و دانش‌آموز حاصل می‌شود.

" علی حجرگشت " خاطرنشان کرد: تلاش در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین دارد.

زنگ سپاس معلم در مدارس البرز به صدا درآمد

وی بیان کرد: در دین مبین اسلام معلمی شغل انبیاء و معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش از جهل و نادانی است.

وی یادآورشد: روز گرامیداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مردان و زنان شرافتمندی که شعله های روشنی بخش علم و دانایی را برافروخته و در تربیت انسان ها از جان و هستی خود مایه می گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اضافه کرد: از کتاب های این معلم شهید می توان درس های بزرگی گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم با عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تلاش های سازنده و خستگی ناپذیر همه عزیزان، شاهد رشد و ارتقاء بیش از پیش جایگاه استان البرز در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی باشیم.

حجرگشت تاکید کرد: معلم تربیت کننده نسل آینده ‌و نقش مهم در آینده و زندگی دانش آموزان دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha