۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85100139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور در همدان بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- مرحله نخست اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور از سوی ستاد اجرایی فرمان امام تکمیل و روز چهارشنبه با حضور رییس این ستاد و استاندار همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده موسسه دانش بنیان برکت در استان همدان در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی این طرح که پیشتر انبار شن و ماسه اداره راه بود، از ۲ سال پیش آغاز شد.

ارسلان باسلی زاده افزود: این موسسه دانش بنیان که کار سرمایه گذاری خطرپذیر و حمایت از طرح های نوآوری و خلاق را عهده دار است با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان امام این طرح را اجرا کرد.

نماینده موسسه دانش بنیان برکت در استان همدان با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است افزود: فضای اجرایی این طرح حدود ۲۲ هزار متر مربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه طرح مرکز نوآوری کارگاهی کندو در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع و پیش بینی ۸۰ میلیارد تومان امروز آغاز شد.

باسلی زاده با بیان اینکه این طرح شامل ۳۰ سوله کارگاهی هر یک به وسعت ۳۰۰ متر مربع به همراه فضای کامل اداری است اظهار داشت: این طرح طبق پیش بینی های صورت گرفته تا پایان امسال بهره برداری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha