بنیاد برکت ۱۷ هزار فرصت شغلی در همدان ایجاد می‌کند

همدان- ایرنا- سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام ره گفت: این ستاد با همکاری بنیاد برکت در حوزه اشتغال و حمایت از جوانان و کارآفرینان کارهای بزرگی انجام‌داده که نتیجه آن ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی تا پایان سالجاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عارف نوروزی روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز بزرگترین مدرسه اوتیسم کشور در همدان افتتاح شد تا ۵۰ بیمار با نیازهای ویژه از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه همچنین امروز یک مجموعه بزرگ دانش بنیان برای نخستین بار در کشور در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان بهره برداری شد ادامه داد: این مرکز در حوزه شتاب دهنده و دانش بنیان فعالیت خواهد داشت.

نوروزی با اشاره به کلنگ‌زنی فاز دوم کندو عنوان کرد: قرار است در این محل ۳۰ سوله در یک سال آینده ساخته شود.

وی یادآوری کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز اقدامات خوبی انجام شده و قرار است ۶۰۰ واحد در شهر همدان بهره‌برداری شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه ۲ مجموعه خوابگاه دانشجویی نیز در استان همدان ساخته شده است گفت: این طرح ها در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال تحویل خواهد شد.

نوروزی اظهار داشت: ستاد فرمان امام اقداماتی در راستای حمایت از زوجین نابارور و طرح جوانی جمعیت نیز انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد فرمان امام سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان صورت گرفت که امسال این رقم با ۲ برابر افزایش به ۳۰۰ میلیارد تومان می رسد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای افتتاح و بازدید از چند طرح به همدان سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha