استاندار یزد: هدایت صحیح دانش آموزان بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی را حل می‌کند

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: اگر دانش آموزان درست هدایت شوند، بسیاری از مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه حل خواهد شد و در این زمینه جامعه فرهنگیان و معلمان نقش بسیار موثری دارند.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز چهارشنبه در مراسم زنگ سپاس بمناسب هفته بزرگداشت مقام معلم که در دبیرستان دخترانه شاهد نیک اندیشان آزادشهر یزد برگزار شد، افزود: آینده کشور به دست کسانی ساخته می شود که بخش بزرگی از آنان هم اکنون در مدارس در حال تحصیل هستند و مشکلات به دست همین دانش آموزان حل خواهد شد، لذا توجه به مباحث تربیتی بسیار مهم است.

وی معلمی را نماد عشق ورزی، اندیشه ورزی، بالندگی و پیشرفت دانست و تصریح کرد: معلمان رکن تعلیم و تربیت در جامعه هستند و هیچ شانی بالاتر از معلمی وجود ندارد، لذا در آموزه های دینی شغل آنان همتراز با انبیاء است و ردایی عظیم تر از معلمی در جهان وجود ندارد زیرا سرمایه ارزشمند جامعه که دانش آموزان هستند توسط این قشر تربیت و هدایت می شوند.

استاندار یزد: هدایت صحیح دانش آموزان بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی را حل می‌کند

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل اموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم گفت: مسیر پیشرفت و تمدن و فرهنگ از آموزش و پرورش می گذرد و لذا مقام معطم رهبری نیز هموراه به این حوزه توجه ویژه دارند و رهنمودهایی را بویژه در فرمایشات اخیر خود برای جامعه فرهنگیان داشتند.

وی اظهار داشت:اگر ولایت را باور داریم باید این فرمایشات و نکته ها را اجرایی کنیم و همیشه آن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم که در اقدامات سال جاری برنامه ریزی لازم برای اجرایی شدن این دستورات انجام خواهد شد.

استاندار یزد: هدایت صحیح دانش آموزان بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی را حل می‌کند

در این مراسم از معلمان برتر و همچنین تعدادی از خانواده شهدای خیر مدرسه ساز نیز تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha