آیین‌نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی شهرستان‌های استان سمنان مصوب شد

سمنان - ایرنا - دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: آیین‌نامه تشکیل این شورا در شهرستان‌ها با تاکید استاندار و به عنوان اقدام خلاقانه شورای اطلاع‌رسانی استان مصوب شد و به زودی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

فرشید فلاح عصر چهارشنبه در حاشیه نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خلاء ارتباط اداره‌ها با رسانه‌ها در شهرستان‌های استان سمنان افزود: تشکیل شورای اطلاع‌رسانی به ریاست فرمانداران با اولویت شهرستان‌های پرجمعیت تلاشی برای تقویت اطلاع‌رسانی است.

وی خاطر نشان کرد: نشست امروز شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با حضور رسانه‌های این استان وارد مرحله جدیدی شد و رنگ و بوی دیگری گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف ساختاری شورای اطلاع‌رسانی استان حضور نداشتن شمار بیشتری از فعالان رسانه‌ای در این شورا بود که این نقص رفع شد.

آیین‌نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی شهرستان‌های استان سمنان مصوب شد

وی افزود: ارزیابی عملکرد مدیران به وسیله شورای اطلاع‌رسانی و تبادل نظر درباره چگونگی ارزیابی از دیگر موارد مطرح شده در شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان بود.

فلاح تصریح کرد: طبق قانون بخشی از امتیازات جشنواره شهید رجایی مربوط به بخش اطلاع‌رسانی است و اعضای شورا درباره ساز و کار ارزیابی مدیران در این بخش بحث و تبادل نظر کردند و نتیجه‌گیرب درباره این موضوع به جلسات آینده موکول شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه در تولید محتوا به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س)، دهه کرامت، روز دختر و تبلیغ و ترویج مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی و شعائر از دیگر موارد مطرح شده در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان بود.

فلاح افزود: تجلیل و تکریم دختران موفق در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ورزشی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر از دیگر موارد مطرح شده در شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان مقرر شد محمدرضا خزر از فعالان رسانه‌ای استان به عنوان رییس دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی معرفی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha