۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 85100872
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وادی: جو خوبی در تیم ملی والیبال حاکم است/ تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم

تهران- ایرنا- پاسور تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان باتجربه‌ تیم ملی، تجربه خود را به نسل جوان انتقال داده و آنها هم با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، محمدطاهر وادی در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال، تاکید کرد: تمرینات پرفشاری را پشت سرمی‌گذاریم و همه بازیکنان با تلاش مضاعف به دنبال آن هستند تا خواسته‌های کادر فنی را به اجرا درآوردند.

وی در خصوص حضور بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌های تیم ملی گفت:‌ جوانترهای تیم ملی با انگیزه و پرتلاش به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند و با تجربه‌های تیم هم تجربیات خود را در اختیار آنها می‌گذارند. یک جو خوب در تیم ملی ایجاد شده و همه به دنبال موفقیت هستند.

او در مورد اردوی ترکیه تصریح کرد: بدون شک این اردو کمک زیادی به ما خواهد کرد البته احتمال دارد یک بازی تدارکاتی هم داشته باشیم.

پاسور تیم ملی گفت: در لیگ ملت‌ها چون رنکینگ آن برای ما خیلی مهم است، با تمام قدرت جلو خواهیم رفت و سعی می‌کنیم با قدرت و توام با پیروزی این مسابقات همراه شود.

وی بیان کرد: رقابت خوبی با جواد کریمی داریم، بیرون از زمین رفاقت داریم ولی در زمین سعی می‌کنیم رقابت بین ما برقرار باشد. این خیلی کمک می‌کند که هم من و هم جواد پیشرفت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha