مستند "مهدی که به دنیا آمد" ویژه اصحاب رسانه در مشهد به نمایش درآمد

مشهد-ایرنا- مستند "مهدی که به دنیا آمد" به صورت اختصاصی برای اصحاب رسانه چهارشنبه شب در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد به نمایش درآمد.

مسوول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: اکران اختصاصی مستند "مهدی که به دنیا آمد" برای اصحاب رسانه با حضور محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنک و ارشاد اسلامی استان و عوامل سازنده فیلم انجام شد.

سوسن محمدزاده افزود: مستند "مهدی که به دنیا آمد" به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی میرمهدی حکیمی است که محصول مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند می باشد.

وی بیان کرد: ساخت این مستند در سال ۱۳۹۶ آغاز شد و پس از گذشت ۲ سال، در سال ۱۳۹۸ به پایان رسید، "مهدی که به دنیا آمد" شرحی از زندگی "مهدی ظریفی" است که در یک خانواده ناشنوا به دنیا آمده است، این فیلم به مشکلات و نگرانی‌های او در زندگی می‌پردازد.

مسوول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایش عمومی مستند ۷۲ دقیقه‌ای "مهدی که به دنیا آمد" از هفته آینده در گروه هنر و تجربه سینماهای خراسان رضوی آغاز می‌شود و نمایش اختصاصی آن برای اصحاب رسانه به منظور اطلاع رسانی و فعالیت رسانه‌ای پیرامون این مستند بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha