۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۴
کد خبر: 85101076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملکرد دولت به صورت شفاف به جامعه اطلاع رسانی شود

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: عملکرد دولت به ویژه گام‌های برداشته شده در این استان به صورت شفاف و مستمر به جامعه منعکس و دستگاه‌های اجرایی باید در این امر فعال عمل کنند.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تاکید بر برگزاری منظم و هدفمند نشست‌های شورای اطلاع رسانی استان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست به صورت دوره‌ای و منظم اقدامات و عملکرد خود را در قالب مصاحبه و نشست‌های رسانه‌ای منعکس و پاسخگوی جامعه رسانه‌ای و مردم باشند.

وی اضافه کرد: با محوریت و راهبری شورای اطلاع رسانی و عملیاتی کردن برنامه‌ها از سوی مدیران و دستگاه‌های اجرایی و همراهی جامعه رسانه‌ای استان باید امید را در دل‌ مردم تقویت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در راستای اجرایی شدن سخنان رهبر معظم انقلاب "حرکت و همت امیدوارانه حلّال مشکلات کشور است" نیاز است با گزارش‌های تحلیلی درست امید جامعه را به آینده درخشان کشور مضاعف کرد.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه رصد و پایش که وظیفه رصد اخبار و اطلاعات را بر عهده دارد در شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد.

پورات اظهار کرد: در همین زمینه کارگروه تولید و محتوا با مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کارگروه آموزش به ریاست روابط عمومی استانداری بوشهر ایجاد شود و هر کدام از کارگروه‌ها ضمن اجرای دستورالعمل و برنامه‌های خاص خود، به صورت منظم اقدامات اجرایی را به دبیرخانه شورا انعکاس دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: شورای اطلاع رسانی وظیفه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اهداف دولت در استان را برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha