۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85101390
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قهرمانی کشوری کونگ فو پسران در زنجان آغاز شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85101390
مسابقات قهرمانی کشوری کونگ فو پسران در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا- مسابقات کونگ فو قهرمان کشوری پسران نونهالان و نوجوانان به میزبانی استان زنجان و در شهرستان طارم با حضور ۲۴۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور از امروز/پنجشنبه/ آغاز شد.

دبیر هیات کونگ فو و هنرهای رزمی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقات تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، افزود: مسابقات کونگ و فو قهرمان کشوری پسران نونهالان و نوجوانان از ساعت هشت صبح امروز در طارم آغاز شده است که تا فردا شب ادامه خواهد داشت.

بهروز عالمی، با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۲۴ استان به تعداد ۲۶ تیم شرکت کرده اند، اضافه کرد: سطح رقابت ها تا کنون از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

این مسوول ادامه داد: این رقابت ها به منظور استعداد یابی برا اعزام نفرات برگزیده به مسابقات بین المللی در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: این مسابقات به دلیل درخواست میزبانی شهرستان طارم بود که این مهم پس از موافقیت اولیه از سوی فدراسیون نیز پذیرفته شد.

عالمی خاطرنشان کرد: ۲۴ ورزشکار از استان زنجان نیز در قالب تیم های "الف و ب" شرکت کرده اند که امیدواریم با حضور در این رقابت ها بازی های خوبی را به نمایش بگذارند.

شهرستان طارم، یکی از شهرستان‌های استان زنجان به شمار می رود، این شهرستان در شمال استان واقع شده و با استان‌های گیلان و قزوین و اردبیل همسایه است و جمعیت آن نیز بر طبق سرشماری سال ۹۵، برابر ۴۶ هزار و ۶۴۱ اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha