۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85101512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری: عدالت سرلوحه توسعه است

سنندج- ایرنا- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین ثمره عدالت، کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی روز پنجشنبه در نشست رییس قوه قضائیه با علما، ائمه جمعه و جماعت کردستان اظهار کرد: مردم کردستان همواره، پشت به دشمن و حامی آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

وی تفرقه و جدایی را ترفند همیشگی دشمن برشمرد و افزود: ترفند تفرقه‌ افکنانه دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس باطل شد.

وی افزود: دشمن مغلوب اتحاد مردم نجیب کردستان است و این لطف و موهبت الهی باید با عملی شدن وحدت کلمه بین آحاد ملت ایران و تشیع و تسنن تقویت شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه قضات رسالت خطیر و گرانی بر عهده دارند، تاکید کرد: امنیت، آسایش و رفاه جامعه با این رسالت گره خورده است.

ماموستا رستمی اضافه کرد: علما چراغ های روشنی هستند که در زمین هدایت مردم را بر عهده دارند.

جذب ماموستایان کردستانی در حوزه قضاوت، بهبود وضعیت معیشت روحانیون و طلاب، رفع فقر و بیکاری در کردستان با ایجاد واحدهای تولیدی با توجه به مواهب و منابع خدادادی، بکارگیری نیروهای بومی در بخش‌های مدیریتی، استفاده از ظرفیت های استانی به ویژه نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف، ساماندهی بازارچه‌های مرزی و تقویت مرز باشماق برای بهبود معیشت مرزنشینان، توسعه بعد گردشگری کردستان به ویژه در بخش گردشگری مذهبی، توجه به حفظ دریاچه زریبار، انتقال حساب واحدهای تولیدی بزرگ به کردستان و حمایت از شوراهای حل اختلاف از دیگر مباحثی بود که ماموستا رستمی آن را در این نشست مطالبه کرد.

رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) در صدر هیات عالی قضایی وارد سنندج شد. حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha