۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85101930
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترویج فعالیت‌های قرآنی  با محوریت امامزادگان در دستور کار قرار دارد

اراک _ایرنا_مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی با محوریت امامزادگان در دستور کار قرار دارد تا فعالان قرآنی ضمن آشنایی با فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) به‌عنوان سفیران قرآنی فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام" عبدالله واحدی " روز جمعه در آیین افتتاحیه دوره های آموزشی قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور و یازدهمین جلسه تلاوت و استماع قران کریم، افزود: از آنجا که امامزادگان واجب التعظیم ۷۲ تن ساروق به لحاظ معنوی ظرفیت میزبانی و جذب فعالیت‌های قرآنی در عرصه بین الملل را دارد لذا اولین تجمع خاص قرآنیان و فعالان قرآنی در سال‌جاری در این مکان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان محفل نورانی جزءخوانی قرآن کریم در استان مرکزی‌ برگزار شد و هر روز به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و شبکه استانی آفتاب با محوریت بقاع متبرکه پخش شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: این برنامه که هر روز در یکی از روستاهای استان مرکزی برگزار گردید موجب شد تا سمت و سوی فعالیت های قرآنی به سمت بقاع متبرکه و این امامزادگان واجب العظیم سوق داده شود.

وی بیان داشت: در هیچ کجای جهان شبیه به این مکان مقدس و شبیه به کربلایی کاظم ساروقی به‌عنوان معجزه قرآنی وجود ندارد.

حجت الاسلام واحدی تأکید کرد: باید ظرفیت و بستر این مکان از لحاظ فیزیکی و عمرانی و برنامه‌های نرم افزاری فراهم شود تا امامزادگان ۷۲ تن ساروق به پایگاه بین المللی قرآن کریم تبدیل شود و صوت زیبای قرآن کریم از این مکان به گوش جهانیان برسد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی : انتظار می رود قاریان و فعالان قرآنی در هر محفل موضوع معجزه قرن را تبیلغ نمایند تا امامزادگان ۷۲ تن ساروق به مکان رفت و آمد فعالان قرآنی کشور تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha