۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85102013
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مالخر حرفه‌ای تلفن همراه در مشهد دستگیر شد

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85102013
مالخر حرفه‌ای تلفن همراه در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: یک مالخر حرفه‌ای در مشهد دستگیر و ۸۰ دستگاه تلفن‌همراه و رایانه مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری "احمدآباد" مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود به اخباری مبنی بر خرید و فروش گوشی های تلفن همراه مسروقه توسط مردی جوان دست یافتند و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس با اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم در خیابان ولایت، سه عدد کیف بزرگ حاوی ۷۵ دستگاه تلفن همراه و پنج دستگاه رایانه مسروقه به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ نگهبان خاطر نشان کرد: با انتقال اموال مسروقه به کلانتری احمدآباد و استعلام سریال تعدادی از گوشی های کشف شده تاکنون ۲۶ نفر از مالباخته ها شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهم ۳۷ ساله ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرم بود، اما در ادامه تحقیقات و مواجهه به ادله پلیس و مستندات کشف شده به خرید گوشی های تلفن همراه از سارقان به مبالغی بین یک تا ۲ میلیون تومان اعتراف کرد، تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی متهم و دستگیری سارقان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha