برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند. قضاوت این مسابقه را کوپال ناظمی با کمک‌های علیرضا ایلدروم ومهدی عالیقدر بر عهده دارند.

آبی‌پوشان تهرانی که با هدایت ریکاردو ساپینتو، هفته گذشته شهرآورد را به حریف سنتی‌شان واگذارد کردند، امیدوار به کسب پیروزی در این بازی خانگی هستند. آبادانی‌ها هم که با عبدالله ویسی جان دوباره‌ای گرفته و در هفته‌های پایانی لیگ برتر متحول شده‌اند برای فرار از سقوط روبه‌روی ستقلال قرار گرفته‌اند. آنها به تهران آمده‌اند تا امیدهایشان را برای ماندن ‌ در لیگ برتر زنده نگه دارند.

لحظات حساس:

دقیقه ۱۰: حرکت تیمی خوب استقلالی‌ها باعث شد تا توپ در محوطه جریمه به پیمان بابایی برسد اما تعلل پیمان بابایی باعث شد تا این موقعیت مناسب هدر برود.

دقیقه ۱۵: مهدی ممی‌زاده با حرکت تکنیکی خوب خود وارد محوطه جریمه استقلال شد و با پای چپ ضربه خوبی به توپ زد اما سید حسین حسینی با با واکنش خوب خود اجازه نداد دروازه‌اش باز شود.

دقیقه ۱۸: پیمان بابایی و مهدی قایدی روی یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شدند اما قایدی که قصد سر توپ و فریب مدافع صنعت نفت را داشت در محوطه جریمه سرنگون شد که کوپال ناظمی دستور به ادامه بازی داد. این تصمیم با اعتراض تند استقلالی‌ها همراه شد.

دقیقه ۲۸: ضربه آرش رضاوند که از پشت محوطه جریمه نواخته شد با اختلاف از بالای دروازه فرزین گروسیان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: پاس مهدی قایدی در محوطه جریمه به محمد محبی رسید. بی‌احتیاطی امید خالدی برای دفع توپ باعث شد تا کوپال ناظمی برخورد این بازیکن با محبی را پنالتی بگیرد. پیمان بابایی پشت توپ ایستاد و خلاف جهت گروسیان توپ را تبدیل به گل کرد.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش، یوسف وکیا، فردین یوسفی، طالب ریکانی، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha