۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳
کد خبر: 85102358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کریمی: مرد باشند کارشان را گردن بگیرند/ جواب پیروانی را می‌دهم

تهران- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه برخی حقیقت را نمی‌گویند و این خوب نیست، اگر مساله‌ای وجود دارد باید جرات بیان آن را هم داشته باشیم و اگر اشتباهی هم صورت گرفته آن به گردن بگیریم.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، حجت کریمی با اشاره به اتفاقات اخیر و مسایل پیش آمده در سه‌هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: حرف من این است که آدم باید جرات داشته باشد و مسایلی که در آن دخیل است را گردن بگیرد. صحبت این بود که قرار شد سازمان لیگ بیانیه‌ای بدهد که با موافقت این سازمان بازی در آزادی برگزار می‌شود اما مسایل به گونه‌ای دیگر منتقل و رسانه‌ای شد که درست نبود.

وی ادامه داد: در نشستی که برگزار شد قرار بر این بود که منصور قنبرزاده(نایب رئیس فدراسیون) بیانیه داده و اعلام کند که بازی با تایید سازمان لیگ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، شورای تامین هم اعلام کرد مسئولیت با خودتان است و برای آنها فرقی نداشت بازی در چه استادیومی برگزار خواهد شد اما تاکید داشتند همه چیز باید مساوی باشد به عنوان مثال اگر بازی استقلال با پیکان بدون تماشاگر بود، باید همین مساله در شرایط برابر رعایت شود تا کفه ترازو برای همه یکسان باشد.

کریمی در واکنش به این سئوال که امروز اسمی را نام برده و اگر شکایتی بابت این مساله از او مطرح شود چه خواهد کرد، گفت: اگر دوست دارند شکایت کنند اما کل سازمان لیگ مشکل دارد. خودتان شرایط را ببینید. من از 10 روز قبل اتفاقات را رصد کرده و پیگیر ماجرا بودم تا چنین اتفاقی رخ ندهد، حتی از استانداری البرز که باید بازی در آنجا برگزار می‌شد هم پیگیر بودم اما در کمال تعجب یک روز مانده به بازی و روز پنجشنبه که به تعطیلات می‌خوریم جلسه می‌گذارند و خیلی زود هم به سرانجام می‌رسانند و همه این ها جای سئوال دارد.

کریمی تاکید کرد: شرایط که مشخص بود چرا در میانه هفته این موضوع بررسی نشد تا به تعطیلات نخوریم؟ شنیدم برخی گفتند کریمی ورزشی نیست اما باید بگویم من چند سال سرپرست تیم ملی کشتی بوده و 20 سال هم در عرصه باشگاه‌داری فعالیت داشتم. رزومه من که مشخص است اما حیف است فردی مثل قنبرزاده در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشد چرا که او به درد معلم ورزش کلاس اول می‌خورد.

سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: دیگر نمی‌دانیم اعتراض خودمان را باید چگونه نشان بدهیم. من در جلسه‌ای که برگزار شد همه چیز را گفته و اعتراض خودم را هم نشان دادم اما در نهایت چه شد؟

وی در مورد اینکه اگر سازمان لیگ برای سال آینده هم تصمیم بگیرد بازی‌های رفت و برگشت پرسپولیس برابر پیکان را در ورزشگاه آزادی برگزار کند، چه واکنشی خواهید داشت، گفت: اینها نمی‌توانند برای فردا برنامه‌ریزی کنند چه برسد به اینکه از الان بخواهیم برای سال آینده نظر بدهیم. ما مشکلات فراوانی را پشت سرگذاشتیم اما برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. من از همه دوستان و حتی نمایندگان مجلس هم درخواست دارم به کمک استقلال بیایند تا مشکلات ما حل و فصل شود.

کریمی در خصوص اینکه رئیس سازمان خصوصی‌سازی در تمرینات استقلال حضور یافته و شنیده می‌شود، فرشید سمیعی، سخنگوی استقلال ممنوع‌المصاحبه شده، گفت: باشگاه استقلال و پرسپولیس متعلق به او هستند و هر وقت که تمایل داشته باشد می‌تواند بیاید. در مورد سمیعی هم باید بگویم این مساله صحت ندارد، اگر این طور باشد چرا او را سخنگو گذاشته‌ایم؟

وی در واکنش به این که افشین پیروانی گفته فردا جواب او را خواهد داد، اضافه کرد: هر وقت دوست داشت جواب بدهد و من هم جوابش را می‌دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha