۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85102816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر کردستان بیش از ۱۵۹ میلیارد ریال به اقشار مختلف کمک کرد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته حوزه داوطلبان این جمعیت در قالب طرح‌های مختلف، بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به اقشار مختلف کمک کرد.

پیام جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت، با اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای کم برخوردار، خدمات درمانی، بهداشتی، توزیع دارو و آموزش های امدادی به صورت رایگان ارائه شد.

وی به ارائه خدمت حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیش از ۹ هزار نفر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال قبل ۷۹۷ واحد خون برای کمک به بیماران اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: حوزه داوطلبان این جمعیت در سال گذشته، ۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی و فعالیت های داوطلبی اجرا کرد و همچنین با برپایی چادر و ایستگاه های سلامت، ایستگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، طرح نیابت، حامیان سلامت و کرامت و برپایی سفره های مهربانی برای نیازمندان، خدمات ارزشمندی صورت گرفت.

جلالی یادآور شد: در قالب طرح‌های فرشتگان رحمت، همای رحمت، ارمغان مهر و کاروان های سلامت، 2 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۱۱۲ مورد برشمرد و گفت: در خانه‌های هلال ۸۰ دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای ۶۹ هزار و ۴۷۸ نفر و ۳۰ دوره آموزش های متفرقه برای بیش از یک هزار نفر برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تعداد کل بانک امانات تجهیزات پزشکی را ۱۱ مورد عنوان کرد و افزود: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و توسط خیرین با اهدای اقلام اهدایی این امکان وجود دارد که بیماران نیازمند بتوانند از تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha