۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85110977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان نیاز به توجه و حمایت بیشتری دارد

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: این استان نیاز به حمایت بیشتری دارد و با توجه به اینکه بخشی از جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، هلال احمر نیز می تواند در این راستا کمک کننده باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در سنندج اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان در استان هایی مانند کردستان اجر مضاعفی دارند؛ چرا که به واسطه مشکلات و کاستی‌های مانده از گذشته، نیازمند تلاش بیشتری هستند.

وی با بیان اینکه نافع ترین مردم کسی است که منفعتش به مردم برسد، افزود: خدمت باید بی منت، مفید و تاثیرگذار باشد و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این خصوصیت را در کشور و استان دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: هلال احمر دستگاهی بدون حاشیه، پرکار و زحمتکش است که خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد و در راه این خدمت همه اقشار را بدون توجه به زبان، قومیت، دین و مذهب در نظر دارد.

جذب ۶۷۰ هزار عضو جدید در هلال احمر کشور

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هم در این دیدار گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون ۶۷۰ هزار نفر جذب این جمعیت در کشور شده اند و اکنون یک میلیون و ۲۰۹ هزار نفر بصورت داوطلبانه برای کمک های بشردوستانه عضو این سازمان هستند.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی افزود: در خدمات نوروزی فضایی برای کودکان مسافر ایجاد شد و در خلال آن در قالب بازی و سرگرمی، آموزش دیدند و به همین خاطر خستگی ناشی از تصادفات در جاده ها نیز کاهش یافت.

وی ادامه داد: ارائه خدمات سلامت در پست های نوروزی بخش دیگری از خدمات بود که ۵۰ هزار نفر از جوانان هلال احمر بر عهده داشتند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به شرکت ۱۰۱ هزار نفر در همایش ملی جوانان اشاره و اضافه کرد: ۱۰۰ هزار اصله نهال توسط داوطلبان این جمعیت در ۴۱۸ نقطه کشور در هفته منابع طبیعی غرس شد.

حجت الاسلام حسینی المدنی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر کشور از پنج جمعیت برتر در دنیاست، ادامه داد: سه کرسی مدیریتی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر نیز توسط این جمعیت بدست آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha