۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85102870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات چندگانه کشوری و جت اسکی معرفی شدند

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85102870
نفرات برتر مسابقات چندگانه کشوری و جت اسکی معرفی شدند

اهواز - ایرنا - مسابقات چندگانه کشوری و جت‌اسکی استانی به مناسبت گرامیداشت روز خلیج‌فارس در بندر امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

مصطفی پناباد رییس کمیته جت اسکی خوزستان روز شنبه در این خصوص بیان‌کرد: یک دوره مسابقات چندگانه کشوری و جت‌اسکی استانی به مناسبت گرامیداشت روز خلیج‌فارس در بخش آقایان و بانوان از روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه به مدت ۲ روز به میزبانی بندرامام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و با نظارت بخش فنی انجمن جت‌اسکی ایران و مسئولان فدراسیون ورزش‌های آبی ساحلی کشور در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

رییس کمیته جت‌اسکی خوزستان گفت: در مسابقات چندگانه آقایان و در رده سنی بزرگسالان سجاد مجدم، قاسم آلبوحمادی و سام انوشا به ترتیب اول تا سوم شدند همچنین در رده سنی جوانان اسماعیل بویری، ایلیا کولی‌وند و ابوالفضل ربیعی‌نژاد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در مسابقات چندگانه بانوان در رده سنی بزرگسالان شریفه نیک‌رای، فاطمه سلطانیان و زهرا حیاتی اول تا سوم و در رده سنی جوانان پارمیدا دلاوری، زهرا رضایی‌نسب و مهسا حمده صاحب عنوان‌های اول تا سوم شدند.

پناباد گفت: در مسابقات جت اسکی بانوان زهرا حیاتی، نیلوفر جوادی‌فر و بیتا بارانی اول تا سوم و در بخش آقایان حبیب محمدی، محسن لچینانی و ایوب سلطانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است در حاشیه این رقابت‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب های خلیج فارس به اهتزاز درآمد همچنین یک دوره مسابقات استانی دارت و فوتبال‌دستی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha