۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85102880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نابغه تنیس همدان سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو چین را کسب کرد

همدان- ایرنا- رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: شیما صفایی نابغه تنیس این استان موفق به کسب سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد.

زهره ابوطالبیان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: صفایی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان تنیس روی میز کشور جهت حضور در بازی‌های آسیایی به عنوان قهرمانی دست یافت و برای نخستین بار جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها شیما صفایی از استان همدان با کسب ۲۱ امتیاز قهرمان شد، ندا شهسواری از استان تهران با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، فاطمه یاری از مازندران با کسب ۲۰ امتیاز در مکان سوم جای گرفت ومهشید اشتری از خراسان رضوی با ۱۹ امتیاز چهارم شد و صاحب پیراهن تیم ملی شدند.

ابوطالبیان بیان کرد: صفایی همچنین جواز حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیای میانه که شهریورماه امسال برگزار می‌شود را به دست آورد.

وی ادامه داد: صفایی در اوج آمادگی قرار دارد و توانست بالاتر از حریفان قدرتمند داخلی از جمله ندا شهسواری که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا را در کارنامه دارد، قرار بگیرد.

رییس هیات تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: صفایی برای نخستین‌بار شانس حضور در بازی‌های آسیایی را به دست آورد که افتخاری بزرگ در تاریخ ورزش استان همدان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ستایش ایلوخانی نوجوان نخبه تنیس روی میز استان همدان که در این مسابقات شرکت کرده بود نیز به مقام هشتمی دست یافت.

استان همدان از قطب‌های اصلی تنیس روی میز کشور به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha