مشکل ۴۱۰ عضو تعاونی مسکن هفت چشمه نقده با ورود دستگاه قضا رفع شد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مشکل ۴۱۰ عضو تعاونی مسکن هفت چشمه نیروی انتظامی نقده با ۱۰ هکتار وسعت و ارزش ریالی بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال با ورود دستگاه قضایی رفع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: در ادامه روند ساماندهی و حل مشکلات تعاونی های مسکن آذربایجان غربی، جلسه ای به منظور حل مشکلات دیرینه شرکت تعاونی مسکن هفت چشمه نیروی انتظامی نقده در دادگستری این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با تلاش های رییس و همکاران قضایی نقده و پیشنهادات ارائه شده، توافق، صلح و سازش بین طرفین ایجاد و با اجرا شدن تدابیر و تصمیمات اتخاذی مشکلات چندین ساله رفع شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از تمهیدات لازم برای پرداخت حق بیمه معوق کارگران یک شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری تکاب با ورود دستگاه قضایی خبر داد و افزود: با اطلاع دادگستری تکاب از عدم واریز این حق بیمه که موجب نارضایتی این قشر زحمتکش شده بود، این موضوع در جلسه ای بررسی و تدابیر لازم مطرح شد.

عتباتی گفت: با تاکید دادگستری، مقرر شد میزان دقیق حق بیمه معوق کارگران این شرکت از سوی اجرای احکام مدنی محاسبه و با توجه به بدهی شهرداری به شرکت پیمانکاری از طریق تهاتر شهرداری تکاب نسبت به پرداخت حق بیمه این افراد به صورت اقساط اقدام شود.

وی اضافه کرد: طبق تصمیم این جلسه، در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی شهرداری تمامی خسارت و جرایم دیرکرد بر عهده شهرداری بوده و در صورت نیاز برخورد لازم و قانونی در این خصوص صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha