نظارت بر تعاونی‌های مسکن افزایش یابد/ حل مشکل مسکن ۷۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش ویژه دولت سیزدهم و همراهی نهادهای مسوول، مشکل چند دهه‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ خانوار اعضای تعاونی های مسکن در استان شامل ۷۴ هزار نفر حل شد که این امر بسیار امیدبخش بود.

به گزارش ایرنا، محمد صادق معتمدیان روز شنبه در دومین جلسه تعاونی های مسکن آذربایجان غربی افزود: نظارت ها را باید افزایش دهیم چه بسا ترک فعل هایی از طریق دستگاه های مختلف وجود دارد که اگر بخواهیم ورود پیدا کنیم به میز محاکمه کشیده می شود.

وی اظهارکرد: شورای حفاظت از بیت المال با تکالیف دقیق از همه دستگاههای مختلف اعم از امور اراضی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، شهرداری و تمامی دستگاه هایی که مسئولیت دارند بخواهد پاسخگو باشند تا شاهد اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: تعاونی ها در شکل قانونی شکل می گیرد ولی کار غیر قانونی انجام می دهد و در زمینی که خارج از محدوده است، وارد می شود و انواع و اقسام مشکلات حقوقی را منجر می شود.

معتمدیان یادآور شد: متاسفانه به دلایل مختلف نظارتی نداشتیم و امید می‌رود با همراهی دستگاه قضایی برخوردهای لازم در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، بررسی مشکلات تعاونی های ارتش فرودگاه متروکه خوی، تعاونی کوثر گلشهر یک و ۲، تعاونی والدین شاهد، تعاونی مسکن کارکنان نیروی انتظامی نقده، تعاونی مسکن فرهنگ ۲ ارومیه، تعاونی بازرگان خوی و تعاونی های یازده‌گانه گلمان مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha