۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85103965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حل مشکل آب تعدادی از روستاهای رامهرمز با ورود دادستان

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85103965
حل مشکل آب تعدادی از روستاهای رامهرمز با ورود دادستان

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت: مشکل آب روستای سه‌تلون بخش ابوالفارس و چهار روستای مجاور آن در شهرستان رامهرمز با ورود دادستانی رفع شد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از دادستانی شهرستان رامهرمز، شهاب الدین بهبهانی دراین خصوص بیان‌کرد: با توجه به پایین بودن فشار و قطعی مکرر آب ناشی از فرسودگی شبکه آبرسانی که سال‌های متمادی مردم روستای سه‌تلون بخش ابوالفارس این شهرستان را با مشکل کم آبی، درگیر کرده بود، دستورات قضایی برای رفع نقص این شبکه صادر شد.

وی افزود: بنا به گزارشات متعدد واصله مردمی، بیش از ۸۰ خانوار درگیر با این مشکل بودند که در راستای نظارت بر حفظ حقوق عامه، با دعوت از مدیرکل آبفای استان و حضور مسئولان شهرستان، نشتی تشکیل شد تا مشکل آب شرب این روستا در اسرع وقت مرتفع گردد.


بهبهانی ادامه‌داد: با پیگیری‌های مکرر دادستانی رامهرمز و اقدامات آبفای استان و شهرستان در اردیبهشت ماه سال جاری، با اجرای خط انتقال آب از تاسیسات سرچشمه ابوالفارس روزانه سه هزار متر مکعب آب به مخزن انتقال و پنج روستای اسلام آباد، تنگ خشک، کبوتری، سه‌تلون و تلخاب مرغان به صورت ۲۴ ساعته از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

طبق اعلام شرکت ابفای خوزستان در یک سال اخیر به بیش از یکهزار و ۷۵۰ روستای استان آبرسانی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha